نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 08:16

کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر آذربایجان شرقی عازم حرم امام راحل شدند

با بدرقۀ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر آذربایجان شرقی عازم حرم امام راحل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، طی آئینی با حضور و بدرقۀ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، هشتمین کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر استان در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برای شرکت در این مراسم و تجدید بیعت با آرمان‌های معمار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی عازم حرم مطهر امام راحل شدند.

«جابر ابوالفتح زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این آیین که در محوطۀ ستاد استانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، گفت: به روح پاک امام خمینی(ره) درود می فرستیم؛ امامی که تمام عزت، اقتدار و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی از نفس های گرم آن حضرت است و امامی که هر چه از معرفت و رهبریت ایشان بگوییم و بشنویم، نتوانسته ایم ذره ای از دریای بیکران معرفت و رهبریت ایشان یادآوری کنیم.
 
وی افزود: امیدوارم خدا به همه ما توفیق دهد تا راه امام راحل و خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) را که در امتداد راه شهدا و ایثارگران ترسیم کرده اند، ادامه دهیم.
 
ابوالفتح زاده با اشاره به جانبازان بصیر حاضر در کاروان دوچرخه سواریِ عازم حرم مطهر امام راحل گفت: در این برنامه در خدمت کسانی هستیم که بهترین هستی خود یعنی چشمانشان را در راه اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند و امروز برای هشتمین سال، عازم مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) هستند تا ضمن شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ایشان، با آرمان های والای بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید بیعت کنند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: از این جانبازان بصیر و البته خانواده های صبور و مقاوم آنان تقدیر می کنیم و امیدواریم همواره سالم و موفق باشند.

 

 
وی یادآوری کرد: اعضای کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر آذربایجان شرقی همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در روز چهاردهم خرداد به حرم مطهر رسیده و در مراسم ارتحال شرکت خواهند کرد.
 
وی اظهار کرد: مراحل حرکت این کاروان مسیرهای تبریز- بستان آباد، بستان آباد - میانه، میانه - زنجان، زنجان - تاکستان، تاکستان - آبیک و آبیک تا حرم مطهر است و اعضای کاروان در پایان پس از حضور در مراسم حرم مطهر، با اتوبوس به تبریز بازخواهند گشت.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: این کاروان متشکل از ۱۴ جانباز بصیر آذربایجان شرقی با ۱۴ دوچرخه‌ دوسرنشینه است اما کلّ اعضای کاروان، بالغ بر ۴۰ نفر است.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1248470

مهمترین اخبار ایران و جهان: