نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 09:54

عملیات ضدصهیونیستی واکنشی به تجاوزان اشغالگران است

عضو ارشد حماس گفت: عملیات ضد صهیونیستی واکنشی طبیعی به تجاوزات بی وقفه اشغالگران صهیونیست به شمار می رود و نشانگر ناکامی تمامی تلاش های اشغالگران در ضربه زدن به مقاومت است. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطین، ماهر صلاح عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تداوم روند بسیج و تحریک فلسطینیان ساکن کرانه باختری به قیام و خیزش علیه دشمن صهیونیستی نیازمند حمایت و پشتیبانی از روحیه انقلابی فزاینده فلسطینیان ساکن این منطقه با بهره گیری از تمامی امکانات مادی و لجستیکی و نیروی انسانی است.

بر اساس این گزارش، ماهر صلاح ضمن اشاره به عملیات های سلحشورانه اخیر نیروهای مقاومت در شهرهای کرانه باختری همزمان با رزمایش های تجاوزگرانه ارتش صهیونیستی و تشدید تجاوزات و تعرضات شهرک نشینان صهیونیست به خانه های فلسطینی و دست اندازی آنان به دارایی های فلسطینیان، خاطرنشان کرد که این عملیات های سلحشورانه واکنشی طبیعی به تجاوزات بی وقفه اشغالگران صهیونیست به شمار می رود و نشانگر ناکامی تمامی تلاش های تل آویو در ضربه زدن به مقاومت است.

وی یادآور شد که اوج گیری عملیات های قهرمانانه مقاومت فرصتی برای تشویق و ترغیب همه آحاد ملت فلسطین به حراست و صیانت از نیروهای مقاومت در شهرهای کرانه باختری و توسعه دایره فعالیت های مبارزاتی و مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1256126

مهمترین اخبار ایران و جهان: