نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 17:38

نام گذاری یکی از معابر ایلام به نام شهید خدمت امیر مسعود مسلمی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: با همکاری شهرداری ایلام یکی از معابر عمومی این شهر به نام شهید خدمت امیر مسعود مسلمی نام گذاری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام امروز در یادواره جهادگر آسمانی امیر مسعود مسلمی در هتل زاگرس گفت: داغ امیر مسعود، در دل ما تا قیامت خواهد بود در مراسم این جهادگر زن و مرد برای همدردی آماده ایم و خودمان را در این غم شریک می دانیم. 

وی افزود: ایلام در دوران دفاع مقدس شهیدان بسیار زیادی  را تقدیم وطن کرد. امیر مسعود هم، سال های سال در راه جهاد خدا جان خود را فدا کرد. 

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام  تصریح کرد: من در چهره مادر و پدر گرانقدرش مقاومت حضرت زینب(س) را دیدم. درود بر شما که در مسیر تربیت صالح فرزندان صالحی را تربیت کردید. 

وی در ادامه بیان کرد: شما در مشقت و سختی ها فرزندی را تربیت کردید. خداوند مشیت او را در این مسیر قرار داد هم اکنون امیر مسعود مسلمی در ایلام نماد ایثار و مردانگی است.

سردار شاکرمی گفت: در این مکان اعضای گروه جهادی هم حضور دارند در اینجا باید استقامت و مردانگی شما را برای تربیتشان تفسیر کنیم. 

وی اذعان کرد: از امروز امیر مسعود برای ما ایلامی است و برادر و فرزند و نور چشم ماست،او همه وجود خودش را گذاشت از تعطیلات عید خودش  گذشت و رفتن را انتخاب کرد. 

شاکرمی تاکید کرد: با همکاری شهرداری ایلام یکی از معابر عمومی این شهر به نام شهید خدمت امیر مسعود مسلمی نامگذاری خواهد شد.

وی در پایان گفت: در پایان روی صحبتم با پدر و مادر شهید جهادگر امیر مسعود است؛ ما متاثر هستیم که عزیزی را ازدست داده اید مشیت الهی در این بود که امیر مسعود به ملاقات به خداوند برود ما مردم ایلام بسیار اندوهگین هستیم و  با تمام وجودمان در برابر شما تعظیم میکنیم و دستان شما را می بوسیم. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1203170

مهمترین اخبار ایران و جهان: