نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 07:42

اعتقاد به توانمندی جوانان گلستان/ عقد اخوتی با مدیران نبسته‌ایم

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در مسیر توسعه و آبادانی گلستان و در میدان عمل به توان و دانش جوانان استان اعتقاد و ایمان داریم.

به گزارش خبرنگار مهر سید علی مهاجر، شامگاه چهار شنبه در نشست هم‌اندیشی با جوانان نخبه گلستان اظهار کرد: در مسیر پیشرفت و آبادانی جمهوری اسلامی و در میدان عمل به توان و دانش فرزندان این آب و خاک و جوانان امروزی اعتقاد و ایمان راسخ داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برای تعالی کشور نباید مباحث و مشکلات را به گردن گذشتگان انداخت؛ باید با برگزاری نشست‌های مشترک با جوانان نظام مسائل این قشر را بررسی و برای آن چاره اندیشی کرد.

وی افزود: پس از روی کار آمدن تیم مدیریت دولت سیزدهم در استان گلستان عملکرد اجرایی و رفتار میدانی مدیران بررسی و ارزیابی شد؛ با توجه به خروجی کارها و نوع خدمات سه تَن از فرمانداران تغییر یافتند.

مهاجر گفت: فقط با مردم عقد اخوت بسته‌ایم با هیچ مدیری تعارف نداریم مدیرانی که خلاف عهد دولت و منافع مردم باشند از قطار مدیریت استان پیاده می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در بررسی‌های انجام شده در ستاد ساماندهی امور جوانان استان، در خصوص دلایل ازدواج دیرهنگام جوانان و عدم فرزندآوری، مسائل فرهنگی و باورهای غلط، پیشتازتر از مسائل اقتصادی است.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم، باورها، فرهنگ و سبک زندگی ما به ویژه جوانان تحت تأثیر القائات غلط قرار بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1204170

مهمترین اخبار ایران و جهان: