نیوز سیتی!
29 اردیبهشت 1402 - 14:26

امام جمعه اهواز: مسئولین باید به جوانان اعتماد کنند/ تکلیف امروز مردم تذکر لسانی به بی‌حجابان است

امام جمعه اهواز گفت: مسئولین باید به جوانان اعتماد کنند و یقین بدانند که در ۸ سال دفاع مقدس، کار دست جوانان بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با تاکید بر لزوم توجه به جوانان اظهار کرد: مسئولین باید به جوانان اعتماد کنند و یقین بدانید گره‌ها به سرپنجه جوانان حل می شود.

وی با اشاره به اینکه محور و مخاطب اول بیانیه گام دوم، جوانان هستند، گفت: رهبری درباره سوم خرداد گفتند جوانان فردا برای شماست و شما هستید که بار آینده را به دوش می کشید نه در میدان جنگ بلکه در میدان جنگ اقتصادی که به مراتب سخت‌تر است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد همچنین با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: رهبری محور همه حرکت‌ها را مردم می دانند. ۸ سال دفاع مقدس، کار دست جوانان بود و همین جوانان شرایط سخت را جمع کردند چون به آن‌ها اعتماد شد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه پایه‌های اولین ابرقدرت اقتصادی جهان لرزان است، گفت: وضعیت بانکی آمریکا بسیار نابه‌سامان است  و در آینده آمریکا را متلاشی شده خواهیم دید.

وی ادامه داد: اصلاح الگوی مصرف و اسراف نکردن یکی از مطالبات دین ما است. به طور قطع یکی از اصلی‌ترین مبانی دستیابی به اقتصاد مقاومتی اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی در همه ساختارهای دولتی و خصوصی است.

موسوی‌فرد اظهار کرد: مردم ما، گرانی را تا حدودی تحمل می کنند و این حرف دل خیلی‌ها است اما گرانفروشی را تحمل نمی کنند. ما سختی این دوره را حس می کنیم. مردم گرانی را با سختی تحمل می کنند اما گرانفروشی افسارگسیخته و هرج و مرج در قیمت ها را تحمل نمی کنند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد همچنین در خصوص حجاب گفت: در خصوص مسئله حجاب برخی فقط از دستگاه‌های دولتی انتظار داشتند اما کار در نهی از منکر تقسیم می‌شود. بخشی بر عهده دولت و برخی بر عهده مردم است.

وی افزود: بعضی قضات ما انصافا انقلابی عمل می‌کنند اما برخی هم حمایت نمی‌کنند. تکلیف امروز برای ما مردم تذکر لسانی است. حجابی که دشمن برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

امام جمعه اهواز در عین حال ضمن تبریک روز دختر عنوان کرد: هر خانه ای که در آن دختر باشد ۱۲ خیر و برکت و رحمت از آسمان بر آن وارد می شود و زیارت فرشتگان از آن خانه قطع نمی شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1222726

مهمترین اخبار ایران و جهان: