نیوز سیتی!
29 اردیبهشت 1402 - 10:20

اجرای پروژه فاز دوم بیمارستان روانسر نیازمند تامین اعتبار

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پروژه در حال ساخت بیمارستان ۶۴ تخت خوابی روانسر، گفت: تکمیل پروژه فاز دوم بیمارستان روانسر نیازمند تامین اعتبار است‌.

قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تخت خوابی روانسر در مرحله اسکلت و ساخت سقف است و حدود ۱۳ ماه از مرحله کار اجرایی آن می‌گذرد.

وی افزود: مراحل اولیه این پروژه تمام شده و مشغول به ثمر رساندن فاز دوم آن هستیم که یک مقدار با کمبود اعتبار مواجه شده‌ایم که استاندار کرمانشاه در رابطه با تأمین اعتبار آن دستورات لازم را اجرا کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: با تأمین اعتبار ما می‌توانیم فاز دوم بیمارستان را شروع کنیم.

محمدی عنوان کرد: به موازات بیمارستان ما در هشت ماه گذشته کار آماده سازی و تکمیل یک بیمارستان ۳۲ تخته را در داخل شهر آغاز کرده‌ایم که مراحل انتهای کار را می‌گذراند.

وی با اشاره به با بیمارستان ۳۲ تخته روانسر، بیان کرد: این بیمارستان ۳۲ تخته در یک ماه آینده و یا ۴۰ روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: این بیمارستان دارای اتاق عمل، بخش‌های بستری، اورژانسی، که بیشتر مشکلات شهر را حل می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: این ۲ بیمارستان به موازات یکدیگر پیش می‌روند و مردم شهر روانسر به زودی از خدمات درمانی آنها بهره مند می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1222226

مهمترین اخبار ایران و جهان: