نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 08:00

تخصیص بیش از ۸۸ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری به کردستان

سنندج- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: بیش از ۸۸ درصد از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به این استان تاکنون تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان ازهاری شنبه شب در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه کردستان در سنندج اظهار کرد: اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان چهار هزار و ۹۶ میلیارد تومان بوده است که تاکنون بیش از ۸۸ درصد از این میزان اعتبارات تخصیص یافته است.

وی افزود: در سال گذشته هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی مصوب برای استان کردستان بود که ۷۲.۲ درصد این اعتبارات تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: سهم تخصیص اعتبار استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۶۷.۳ درصد آن اسناد خزانه و معادل ۳۳.۷ درصد آن نقد بود که این میزان در سال گذشته به ۲۲.۷۵ درصد اسناد خزانه و ۷۷.۲۵ درصد نقد رسید که این مهم تحولی در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها است.

ازهاری افزود: ۱۲ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سال گذشته با ۲۴ دستور کار و ۱۱۰ مصوبه در ارتباط با موضوعات مهم و کلیدی استان تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه قرار بود در استان جذب شود که خروجی آن ۱۴۰ میلیارد تومان شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1276470

مهمترین اخبار ایران و جهان: