نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 15:42

فتح خرمشهر با تکیه بر تلاش، تدبیر و توکل

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل با صدور پیامی به مناسبت روز سوم خرداد گفت: به راستی فتح خرمشهر گذشتن از تمامی غیر ممکن‌ها با تکیه بر تلاش، تدبیر و توکل بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این پیام که پیش از ظهر سه شنبه منتشر شد؛ آمده است: سوم خرداد ماه، سالروز حماسه جاویدان و بی همتای فتح خرمشهر است، حماسه‌ای که نقش آزادی، ایثار و مجاهدت را بر لوح تاریخ به یادگار گذاشت و به راستی فتح خرمشهر گذشتن از تمامی غیر ممکن‌ها با تکیه بر تلاش، تدبیر و توکل بود.

این پیام می‌افزاید: روز آزادی خرمشهر ودیعه مژده فتح الهی، فتحی غرورانگیز و اوج خداباوری و نماد ایثار، استقامت و پیروزی ملت در دفاع جانانه از کیان ایران اسلامی است.

در پیام رئیس کل دادگستری استان اردبیل به مناسبت سوم خرداد بیان شد: این روز عظیم نماد غرور ملی، اتحاد و همبستگی و فرصتی مغتنم برای بازنمایی تاریخ بلند مقاومت ایران و ترسیم نقشه راه جاودانه از رخداد عظیم و سرنوشت ساز برای نیل به آرمان‌های والای انقلاب در سال‌های پرفراز جمهوری اسلامی و انتقال روایت عینی پایداری و مقاومت حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس به آیندگان می‌باشد.

کثیرلو در این پیام خاطرنشان کرده است: حماسه ماندگار سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی یادآور ازخودگذشتگی مردمانی است که برگ زرین مقاومت و مجاهدتشان با سرافرازی در همیشه تاریخ به ثبت رسید. روزهایی که جهاد در راه وطن و مقاومت سخت و پرتلاطم جهادگران آن‌زمان و تلاش مظلومانه انسان‌هایی که برای حفظ ارزش‌های مقدس این دیار پاک، با ارزش‌ترین دارایی خود را در طبق اخلاص قرار دادند و با شجاعت و صلابت حماسه‌ای ماندگار آفریدند.

در پایان پیام رئیس کل دادگستری استان اردبیل آمده است: بدین وسیله اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضائی استان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره دلاوری‌های غیور مردان و شیر زنان میهن اسلامی مان در برابر دشمن حقیر بعثی، فرا رسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام و روز "مقاومت، ایثار و پیروزی" را به همه مردم شریف ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1233470

مهمترین اخبار ایران و جهان: