نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 16:21

کاروان «سفیران کریمه» وارد اردبیل شدند

اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: کاروان «سفیران کریمه» به همراه خادمان و پرچم مطهر حضرت معصومه (س) همزمان با آغاز «دهه کرامت» وارد اردبیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون ظهر یکشنبه با حضور در فرودگاه اردبیل اظهار کرد: کاروان «سفیران کریمه» به دعوت ستاد بزرگداشت روز دختر و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و با همراه خادمان و پرچم مطهر حضرت معصومه (س) همزمان با آغاز «دهه کرامت» وارد اردبیل شدند.

وی این کاروان در اولین روز در جوار حرم «حلمیه خاتون» حاضر شدند، افزود: کاروان «سفیران کریمه» در ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور اهالی روستای آقاباقر شرکت کردند.

کاروان «سفیران کریمه» وارد اردبیل شدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: حضور در غبارروبی مزار شهدای زن در آرامستان بهشت فاطمه، دیدار از توانبخشی کودکان بی سرپرست و معلول، حضور در ویژه برنامه روز دختر حوزه علمیه خواهران، دیدار با دختران شهید، حضور در جشن روز دختر ویژه دختران بی سرپرست و کودکان کار از دیگر برنامه‌های حضور پرچم و خادمان حرم حضرت معصومه (س) است.

آمون خاطرنشان کرد: حضور در برنامه خادم یاران رضوی در سالن ولایت، جشن روز دختر «دختران مسجدی»، دیدار با خانواده‌های اهدای عضو و عیادت از بیماران کودک، حضور در برنامه «شکوه مادری» و دیدار با اعضای مرکز توانبخشی بهزیستی از دیگر برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه حضور در جشن ۲ هزار نفر دختران باران و زنان و دختران بی سرپرست نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود، گفت: خادمان حرم حضرت معصومه (س) در سومین روز سفر به استان اردبیل با زندانیان و بیماران بخش زنان نیز دیدار خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1228170

مهمترین اخبار ایران و جهان: