نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 19:52

دشمن در سست کردن قشر کارگری در مسیر انقلاب ناتوان مانده است

دماوند- فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: دشمن در سست کردن قشر کارگری در مسیر انقلاب ناتوان مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر بعد از ظهر دوشنبه در نخستین یادواره ۴۸ شهید کارگری دماوند طی سخنانی گفت: دشمن در ۴۴ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، از هیچ دشمنی و هیچ تهدیدی علیه نظام اسلامی دریغ نکرده و هیچ صحنه دشمنی را خالی نگذاشته است.

وی گفت: دشمن در همه عرصه‌ها، صحنه‌ها و معیارهای مورد تهاجم بشریت از جمله کارگری را مورد تهاجم قرار داده است، دشمن با ظاهر دلسوزانه برای کارگران چه در دوره انقلاب و چه بعد از انقلاب تلاش کرد، تا کارگران را در مسیر انقلاب اسلامی سست کند، دشمن در سست کردن قشر کارگری در مسیر انقلاب ناتوان مانده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه هیچ نانی مانند نان کارگری حلال نیست، افزود: کارگر نان حلال می‌خورد و لذا انحراف، بدی، زشتی و پلیدی ندارد و خارج از چارچوب الهی گام برنداشته است، فرزندان کارگران نیز اغلب تحصلیکرده و متدین هستند.

وی گفت: هیچ جهادی بالاتر از جهاد شمشیر نیست، چرا که جان انسان بالاترین سرمایه انسان است، که در راه خدا می‌دهد و مزد شهید خود خدا است و با خدا معامله می‌کند و امروز همه ما در این مکان جمع شدیم، تا یاد شهدا را گرامی بداریم.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، خانواده‌های معظم شهدا، رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، حجج الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه دماوند و میرشریفی امام جمعه آبسرد، طاهرخانی فرماندار دماوند و جمع دیگری از مردم و مسئولین منطقه حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1214426

مهمترین اخبار ایران و جهان: