نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 11:13

وداع باشکوه مردم بام فرهنگی استان کرمان با شهید امنیت

تشییع پیکر شهید یاسر عبدلی بر روی دستان مردم کوهبنان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مردم شهیدپرور دیار بام فرهنگی استان کرمان امروز با حضور در میدان بسیج کوهبنان واقع در محله انصار با پیکر شهید امنیت وداع کردند.

 مراسم تشییع پیکر شهید یاسد عبدلی از امروز با حضور گسترده علما و روحانیون ، مسئولین اجرایی و قضایی ، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم آغاز و حاضرین با شعار حسین حسین شعار ما شهادت افتخار ما از پیکر او استقبال کردند.

شهید یاسر عبدلی برای دفاع از امنیت ایران اسلامی و نجات جان دیگران از جان خود گذشت تا دیگران در آرامش و آسایش زندگی کنند.

لبیک یا حسین ، لبیک یا خامنه ای ، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و.... از جمله شعارهایی بود که مردم در مراسم تشییع سردادند.

مراسم تشییع امروز از فرماندهی انتظامی کوهبنان و از حرم مطهر و منور شهر کوهبنان به سمت میدان بسیج این شهر برگزار شد.

آری مردم متدین و شهیدپرور شهرستان های کوهبنان ، زرند ، راور ، بافق ، بهالاد و.... با حضور پرشور در آیین تشییع شهید دیار ولایت مدار و انقلابی شهرستان بار دیگر نشان دادند که با پاسداشت ارزش‌های انسانی و اسلامی هستند و هرگونه شرارت و هنجارشکنی را محکوم می‌کنند.

در این آیین تشییع پرشکوه خیل عظیمی از دوستداران و ارادتمندان این شهید که دلباخته از شهرهای مختلف استاندهای کرمان و یزد و روستاهای اطراف برای تشییع پیکر وی در مراسم حضور یافته‌اند و با بدرقه مردمی پیکر مطهر شهید جهت تشیع به بخش طغرالجرد زادگاهش منتقل شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1215670

مهمترین اخبار ایران و جهان: