نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 17:20

کشف ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در رودان هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان در یک عملیات پلیسی ۴۰۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچی موادمخدر کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی‌امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با هماهنگی اطلاعاتی پلیس استان یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران ضمن شناسایی محل انباشت موادمخدر با هماهنگی مقام قضایی و تشکیل چند تیم تخصصی به محل اعزام و در بازرسی از منزل یکی از سوداگران، ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و در این رابطه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچی را توقیف کردند.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در این عملیات اظهار کرد: با عنایت به دستور فرماندهی و تدابیر ابلاغی در سال جدید، نیروی انتظامی استان با تمام قدرت در برابر سوداگران موادمخدر ایستاده و با اجرای طرح‌های عملیاتی هدفمند با هرگونه توزیع موادمخدر در سطح خرد و کلان مقابله خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1271470

مهمترین اخبار ایران و جهان: