نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 02:06

سکاندار هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی مازندران انتخاب شد

«مرتضی عابدی» در مجمع انتخاباتی هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی مازندران به عنوان رئیس کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران مجمع انتخاباتی هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد و مرتضی عابدی، مجدد رای اعتماد گرفت.

مجمع انتخاباتی هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان مازندران با حضور «رضا حیدری» سرپرست فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، «حسین بریمانی» معاون امور ورزش، انصار آری مسئول بازرسی اداره کل و اعضای مجمع برگزار شد .

در پایان و با شمارش آراء، مرتضی عابدی با کسب ۲۶ رای، به مدت ۴ سال دیگر بعنوان رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان مازندران انتخاب شد.

رضا حیدری سرپرست فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی در این مجمع ضمن تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری این مجمع، اظهار کرد: امسال سال خوبی برای کونگ‌فو استان مازندران بود. در مباحث آمار بیمه‌ای که آمار بیمه‌ها در ۶ ماه اول امسال با آمار سال گذشته برابری کرده که نشان می‌دهد تعامل خوبی در کونگ‌فو مازندران صورت گرفته است.

حیدری به لزوم حمایت‌ها از فدراسیون کونگ‌فو اشاره کرد و افزود: با وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک تعامل خوبی داریم و مورد حمایت قرار داریم.

وی با بیان اینکه چالش‌های زیادی داشتیم در این فدراسیون، خداروشکر این چالش‌ها را پشت سر گذاشتیم، گفت: جامعه کونگفو یک جامعه بسیار فعال و پرمخاطب در کشور است.

حیدری با اشاره به توسعه این رشته در تمام مناطق، گفت: در روستاها هم کونگ‌فو کار می‌کنند و این‌ها اعتبار کشور ما هستند. ما باید دست مربیان را ببوسیم که با حداقل امکانات برای نشاط و سلامت جامعه تلاش میکنند.

رئیس فدراسیون کونگ‌فو بیان کرد: انتظار داریم هیأت کونگ فو مازندران با مدیریت، آقای عابدی در بحث آموزش که نیاز امروز هیأت‌های ورزشی است برنامه‌های مهمی را در دستور کار قرار داده تا به نتایج مطلوبی در این حوزه دست یابد.

حیدری ادامه داد: همچنین با استعدادیابی می‌توان ورزشکاران این رشته ورزشی در استان شناسایی تا در تیم‌های ملی حضور یافته و برای این استان افتخار آفرینی کنند.

به گزارش فارس، مرتضی عابدی از قهرمانان قدیمی این رشته رزمی است که سال‌هاست سکانداری هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی را برعهده دارد.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1053470

مهمترین اخبار ایران و جهان: