نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 17:32

دشمن در پی براندازی انقلاب اسلامی از طریق توطئه های فراوان است

ورامین- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین گفت: دشمن در پی براندازی انقلاب اسلامی از طریق توطئه های فراوان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی امینی در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه ورامین ضمن فرارسیدن ایام شعبانیه و روز پاسدار با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار کرد: بهمن ماه یادآور حماسه آفرینی مردم عزیزمان است، که با حضور در صحنه و رهبری امام خمینی (ره) بساط طاغوت را برچیدند.

امینی بیان کرد: چرخ اقتصادی صنعت غرب نیازمند نفت خام است و بیشترین چاه های نفتی در خلیج فارس است و طبیعی است که بخواهند با نظام جمهوری اسلامی که استقلال خواه و سلطه ستیز است مخالف باشند و دشمن بعد از انقلاب دست به توطئه های مختلفی زد و هدف از آنها برندازی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین با اشاره به دستور امام خمینی (ره) برای تاسیس نهاد سپاه گفت: هدف از تشکلیل نهاد سپاه با دستور امام خمینی (ره) نگهبانی و پاسداری از انقلاب و دستاورد های انقلاب است.

امینی خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان بازوی توانمند ولایت است و در کنار آن فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به نامگذاری روز پاسدار در ولادت امام حسین (ع) گفت: وضعیت اخلاقی و روحی پاسداران با الگوگیری از امام حسین (ع) است و همین روحیه جانفشانی و شهادت طلبی در سپاه است و امام خمینی (ره) در سخنان خود فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین اظهار کرد: انقلاب در عرصه های مختلفی مورد تهدید است و طبیعی است که دشمنان تلاش خواهند کرد با ایجاد توطئه در کشور باعث براندازی شود وتا به امروز با شکست مواجه شده است‌.

امینی بیان کرد: امروز آمادگی سپاه در عرصه های مختلف نظامی و موشکی بالستیک و کروز و دریا در حدی است، که می تواند با کوچکترین تهاجم وتهدید دشمن را با پاسخ کوبنده وهمه جانبه مواجه سازد.

وی در ادامه افزود: طی سال های آینده غده سرطانی صهیونیستی در منطقه از بین خواهد رفت و به وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین در پایان اضافه کرد: سپاه مولد انقلاب و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) و همچنین خدمتگزار مردم شریف ایران است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054426

مهمترین اخبار ایران و جهان: