نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 19:57

استاندار مازندران: نظارت بر بازارهای جدی تر می شود/ واحد گران فروشان تا ۱۵ فروردین پلمب می شوند

استاندار مازندران در جلسه ستاد تنطیم بازار استان خطاب به مدیران کل صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی گفت: واحدهای صنفی گران‌فروش در بازار عرضه و تقاضای استان در صورت اثبات و تجری در تخلف از سوی بازرسان، بدون هیچ قید و شرطی تا ۱۵ فروردین سال آینده پلمب شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سید محمود حسینی‌پور عصر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار مازندران اظهار کرد: تمامی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و نظارتی به ویژه صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان و همچنین بازرسان تعزیرات حکومتی برای مقابله با گران‌فروشی و رصد بازار عرضه و تقاضا در آستانه خرید های نوروزی و ماه مبارک رمضان در آماده باش باشند.

وی افزود: طرح تشدید نظارت بر بازار عرضه و تقاضای مازندران از ۱۵ اسفند امسال آغاز خواهد شد و در صورت تجری در تخلف، واحدهای گران‌فروش بدون هیچ قید و شرطی تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده پلمب شوند.

استاندار مازندران ادامه داد: واحدهای متخلف و متجاهر صنفی که بدون توجه به ضوابط عرضه و تقاضا اقدام به گرانفروشی می کنند به طور حتم با برخورد قاطع بازرسان مواجه خواهند شد.

حسینی پور اضافه کرد: از تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران استان می خواهم که در صورت مشاهده تخلف گرانفروشی، مراتب را به مسوولان در کمترین زمان ممکن گزارش دهند.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: در کنار تشدید بازرسی ها همچنین اقشار مردم هم می‌توانند با تماس با شماره تلفن گویای ۱۲۴ تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی در بازار عرضه و تقاضا را گزارش دهند.

استاندار مازندران تاکید کرد: کارگروه ویژه نظارت بر بازار با محوریت خبرنگاران در استانداری تشکیل شود و در صورت بروز تخلف صنفی در بازار، اصحاب رسانه گرانفروشان را به روابط عمومی استانداری معرفی کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1051226

مهمترین اخبار ایران و جهان: