نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 16:08

خط ویژه| استقبال ارگان سازمان سیا از گزارش روزنامه اصلاح طلب/ مشارکت حزب اتحاد ملت در پروژه «قبح زدایی از کشف حجاب»

متاسفانه برخی رسانه‌های اصلاح طلب به طرق مختلف در پی ایجاد دوقطبی و به بازی گرفتن احساسات مردم و ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت هستند.

فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

استقبال ارگان رسانه‌ای سازمان سیا از گزارش روزنامه اصلاح طلب

رادیو فردا- ارگان رسانه‌ای سازمان جاسوسی آمریکا (CIA)- با ذوق زدگی به بازنشر گزارش روزنامه اعتماد پرداخت. این رسانه ضدایرانی در مطلبی نوشت: «والدین زینب و محمدحسین اسدی لاری، از کشته‌شدگان #هواپیمای_اوکراینی، ضمن همدردی با خانواده‌های کشته‌شدگان اعتراضات اخیر، گزارش کارشناسی جمهوری اسلامی درباره پرواز پی‌اس ۷۵۲ را دروغ دانستند. محسن اسدی لاری و زهرا مجد، پدر و مادر زینب و محمدحسین اسدی‌لاری که مسافران هواپیمای سرنگون‌شده اوکراینی با شلیک موشک‌های سپاه پاسداران بودند، در گفت‌وگو با شماره روز دوم اسفند روزنامه اعتماد این اظهارات را بیان کردند.»

 

ارگان رسانه‌ای سازمان جاسوسی آمریکا در ادامه نوشت: «آقای اسدی لاری به صراحت گفت: "گزارش کارشناسی ایران کلاً زیر سؤال است. دروغ گفتند. این را برای اولین بار به شما می‌گویم، این‌ها متاسفانه دروغ گفتند. موشک دوم اصابت کرده دقیقاً به هواپیما. برخلاف آن چه گزارش رسمی ایران گفته و به بدترین جای هواپیما هم خورده است."»

وبسایت ضدایرانی دویچه وله فارسی نیز در اقدامی مشابه به بازنشر گزارش روزنامه اعتماد پرداخت.

 

متاسفانه برخی رسانه‌های اصلاح طلب به طرق مختلف در پی ایجاد دوقطبی و به بازی گرفتن احساسات مردم و ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت هستند.

گویا بخشی از جریان اصلاح طلب از شکست آشوب احساس سرخوردگی کرده و در پی آن است تا با دوقطبی سازی و به بازی گرفتن احساسات مردم، مرهمی بر این ناکامی بگذارد. استقبال ویژه ارگان رسانه‌ای سازمان جاسوسی آمریکا از تولیدات این طیف از جریان اصلاحات، خود سندی است بر همصدایی این جریان با دشمنان ملت ایران.

و اما نکته مهم اینجاست که یکی از دستورالعمل‌های رسانه‌های معاند این است که هواپیمای اوکراینی باید اسم رمز شود. به عبارت دیگر این کلیدواژه باید کدگذاری ذهنی شده و نباید از جلوی چشم‌ها حذف شود. این کدگذاری نیازمند تحریک احساسات است و هر روز به بهانه‌ای این حادثه باید بازخوانی شود و ما می‌بینیم که این دستورالعمل توسط بخشی از رسانه‌های منتسب به جریان اصلاحات در حال اجرا و پیاده سازی است.

هم‌صدایی بخشی از جریان اصلاح طلب با دشمن در این پروژه در حالی است که همان ابتدا پس از سقوط هواپیما، در بالاترین سطح قصورها پذیرفته و مورد عذرخواهی قرار گرفت و برای جبران آن اقدام شد. حادثه‌ای که ۱۰ مورد مشابه دیگر در دنیا داشت و ازجمله خود ایران قربانی آن بوده است، در بالاترین سطح پیگیری و برای بررسی قصورها و تقصیرها دادگاه برگزار شده و روند رسیدگی آن با دقت در حال پیگیری است. نکته اینجاست که هیچ تعمدی در وقوع این حادثه تلخ وجود نداشته و همه داغدار آن بوده و هستند و مردم هیچگاه نقش دولت تروریست آمریکا در این حادثه تلخ را فراموش نمی‌کنند.

 

مشارکت حزب اتحاد ملت در پروژه «قبح زدایی از کشف حجاب»

امتداد- ارگان رسانه‌ای حزب اتحاد ملت (اعضای حزب منحله مشارکت) در مطلبی با عنوان «نیکی کریمی در مراسم ستاره درخشان جشنواره برلین: جوانان کشور من دنبال آینده بهتر هستند» نوشت: «نیکی کریمی شب گذشته در مراسم ستاره درخشان اروپایی که همزمان با فیلم «گولدا» ساخت گای نتیف برگزار شد، شرکت کرد. مراسم ستاره درخشان اروپا، مراسمی است که در آن همه ساله استعدادهای تازه سینمای اروپا مورد تقدیر قرار می‌گیرند و امسال هم ۸ زن و ۲ بازیگر مرد از کشورهای مختلفی از جمله بلژیک، فنلاند و سوئیس به عنوان ستارگان درخشان این مراسم انتخاب شدند.»

 

این رسانه اصلاح طلب ویدئوی اظهارات نیکی کریمی را نیز منتشر کرد. لازم به ذکر است که این سلبریتی در این مراسم کشف حجاب کرده بود.

نکته قابل توجه اینجاست که اظهارات و نوع پوشش این سلبریتی با استقبال رسانه‌های معاند نیز همراه بود.

 

در جنگ ترکیبی اخیر، برخی سلبریتی ها به عنوان پیاده نظام دشمن عمل کردند. دشمن با تمرکز بر برخی سلبریتی ها، اینگونه وانمود می‌کند که شکاف عمیقی میان حاکمیت و مردم ایجاد شده و در این میان، سلبریتی ها در کنار مردم هستند؛ نکته دیگر اینکه با تمرکز بر برخی سلبریتی ها، پروژه قبح زدایی از کشف حجاب و عادی انگاری آن در حال اجرا است.

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1050826

مهمترین اخبار ایران و جهان: