نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 18:20

جانشین فراجا: پلیس در عین اقتدار، با مردم مهربان است/ 22 بهمن حماسه‌ای بی‌نظیر بود

جانشین فراجا با بیان اینکه سازمان انتظامی کشور سازمانی مقتدر، مهربان و مردمی است، گفت: پلیس حرکت رو به جلو، مؤثر و قابل‌توجه خود را ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار قاسم رضایی، جانشین فراجا عصر امروز در آیین معارفه فرمانده انتظامی استان سمنان با حضور استاندار سمنان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران قضایی و مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان در حسینیه ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان، به روح بلند شهیدان والامقام استان سمنان درود و سلام فرستاد و یاد و خاطر همه ایثارگران سرافراز این دیار را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه ما امروز مدیون خون شهدای والامقام ایران اسلامی هستیم، گفت: ۶۸ درصد از شهدای استان سمنان بین ۱۷ تا ۲۷ ساله سن داشته و ۶۷ شهید نیز تک‌فرزند خانواده خود بوده‌اند.

جانشین فراجا اضافه کرد: موجب افتخار است که ۱۳۵ خانواده در استان سمنان دو شهید و چهار خانواده نیز سه شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده‌اند.

رضایی بیان کرد: امروز حامل سلام سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور خطاب به مردم شریف، بزرگوار و انقلابی استان سمنان هستم و باید گفت که سردار حسنی، فرمانده سابق انتظامی استان سمنان با عزت و افتخار ۳۷ سال خدمت کرد و خوشبختانه امروز شاهد قدردانی شایسته مردم استان از او هستیم.

وی تصریح کرد: بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی، جایگاه رفیع ولایت‌فقیه است که خداوند به ما هدیه کرد و شهدای والامقام همواره پاسداشت ولایت‌فقیه را ضروری دانسته‌اند و عزت ما در سایه ولایت‌فقیه حاصل شده است.

جانشین فراجا ادامه داد: بی‌تردید حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، لبیک به ولایت‌فقیه و ائمه اطهار (ع) بود و اشک شوق را بر چشمان دوستداران نظام جاری ساخت.

رضایی بیان کرد: اعتقاد به فرهنگ عاشورا و اعتقاد به فرج و ظهور دو بال موفقیت ملت رشید ایران است و در بیست و دوم بهمن‌ماه امسال، نفسی دوباره بر کالبد پرنور انقلاب اسلامی دمیده شد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، مقدمه ظهور حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (عج) است و امیدواریم این انقلاب به دستان صاحب اصلی‌اش سپرده شود.

جانشین فراجا ادامه داد: این آیین در واقع تکریم یک مجاهد و معرفی مجاهدی دیگر در راستای تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رضایی بیان کرد: از تلاش دلسوزانه و خالصانه سردار حسنی صمیمانه تقدیر کرده و برای سرهنگ موقوفه‌ای، فرمانده جدید و باتجربه فراجا در استان سمنان آرزوی توفیق و عزت دارم.

وی بیان کرد: از سرهنگ موقوفه‌ای انتظار داریم تا ضمن حرکت رو به جلو، مؤثر و قابل‌توجه، برنامه‌های خود را در راستای حفظ امنیت پایدار در این استان محقق سازد.

جانشین فراجا با بیان اینکه سازمان انتظامی کشور سازمانی مقتدر، مهربان و مردمی است و بر اساس ارزیابی‌های ما، سمنان یکی از استان‌هایی است که کمترین میزان جرائم را به‌واسطه وجود مردم بصیر و وحدت و انسجام میان مسؤولان دارد.‌

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1034670

مهمترین اخبار ایران و جهان: