نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 13:47

شهرداران گلستان برای درآمدزایی به سراغ توسعه سرمایه گذاری بروند

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به ضرورت دست یابی به منابع پایدار درآمدی در شهرداری های این استان، گفت: شهرداران گلستان برای درآمدزایی به سراغ توسعه سرمایه گذاری بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر پنجشنبه در گردهمایی شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی گلستان اظهارکرد: در حال حاضر بسیاری از مسافران نوروزی تنها گلستان را به عنوان معبر می‌بینند اما نقش شهرداران در تبدیل استان به مقصد گردشگری و ماندگاری مسافران کلیدی است.

استاندار گلستان افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های مغفول مانده، درآمدهای پایدار شهرداری‌ها را افزایش داد و خوشبختانه حرکت درآمدزایی در شهرداری‌ها آغاز شده و امیدوار هستیم افزایش درآمدها بر اساس افزایش تعرفه‌ها و تورم نباشد بلکه ماحصل سرمایه گذاری ها و درآمدزایی‌های باشد.

وی گفت: اتفاقات و تحولات در سازمان‌های همیاری و پسماند بسیار ارزشمند بوده و در برخی موضوعات اقدامات بنیادین و مطلوبی اجرا شده است.

زنگانه افزود: هدف ما میزبانی شایسته از مسافران نوروزی است و در این مسیر تلاش شهرداران برای زیبا سازی شهرها، نظافت سرویس‌های بهداشتی و پاکیزگی نمازخانه‌ها و تفرجگاه‌ها ضروری است.

استاندار گلستان تاکید کرد: زیبایی شهری در جذب سرمایه گذاران هم مؤثر است لذا اهتمام شهرداران با پشتیبانی شوراهای اسلامی شهرها ضروری دارد.

وی گفت: جدیت شهرداران در جذب سرمایه گذار برای پروژه‌های که مجوزات آن صادر شده ضروری است و باید با دید باز و آینده نگری از سرمایه گذاران استقبال کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096170

مهمترین اخبار ایران و جهان: