نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 01:32

قدردانی از افتخارآفرینی «ببر مازندران» + فیلم

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران به همراهی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با «امامعلی حبیبی» اسطوره و پیشکسوت کشتی کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران و روح‌الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با حضور در منزل امام‌علی حبیبی پیشکسوت کشتی کشورمان با وی در نشستی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این دیدار، اظهار کرد: پیشکسوتان ورزش از سرمایه‌های جامعه ورزشی هستند و بر ما واجب است تا در همه حال کنار این عزیزان باشیم و قدردان چنین پیشکسوتانی باشیم که سال‌ها در عرصه ورزش کشور برای میهن عزیزمان افتخار آفرینی کرده‌اند.

سلگی با اشاره به اینکه، پیشکسوتان ورزشی سرمایه‌ای عظیم برای جامعه محسوب می‌شوند، افزود: مردم ما قدر قهرمانان و پهلوانان ورزشی خود را می‌دانند و به سرمایه‌های انسانی خود افتخار می‌کنند.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای همه افتخار آفرینان ایران اسلامی، ورزش و نقش جایگاه آن را در سلامت جامعه غیر قابل انکار برشمرد و با اشاره به خدمات ارزنده پهلوان حبیبی از خدمات اجتماعی، عمرانی و افتخارات ارزشمند ورزشی این مرد بزرگ به نیکی یاد کرد.

عالیشان با اشاره به این که الگوهای موفق و خوب می‌توانند مبنای رفتار صحیح جامعه باشند، افزود: بایدالگوسازی و الگوهای موفق را به جامعه بویژه جوانان معرفی کنیم.

امام‌علی حبیبی ضمن خیرمقدم به مهمانان به بیان خاطراتی در مورد افتخارات و قهرمانی متعدد ورزشی که در کشتی حاصل شد پرداختند.

پهلوان حبیبی با بیان اینکه کار کردن در حوزه ورزش و جوانان در استان مازندران، افتخار است، افزود: خدمتگزاری به مردم و به ورزش و جوانان استان، یک اثر ماندگار است که با گذشت زمان هرگز فراموش نخواهد شد.

جهان پهلوان امامعلی حبیبی در این دیدار از توجه معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان به ورزش مازندران و پیشکسوتان ورزشی قدردانی کرد و خواستار حمایت از استعدادهای جوان ورزشی شد.

پهلوان حبیبی در این نشست صمیمی درباره هر یک از مدال‌هایی که در مسابقات مختلف المپیک و جهانی و آسیایی برای کشورمان کسب کرد مطالب و خاطراتی را مطرح کرد.

در پایان این نشست نیز حاضرین برای سلامتی و طول عمر این قهرمان و پهلوان ارزنده کشتی کشورمان آرزوی موفقیت نمودند و از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با اهدا هدیه‌ای، از این پهلوان تجلیل شد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1028770

مهمترین اخبار ایران و جهان: