نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 19:25

۱۶۰ واحد مشمول طرح نهضت ملی مسکن در گلستان تحویل متقاضیان شد

گرگان- طی مراسمی با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی و همزمان با پنج استان دیگر، ۱۶۰ واحد مشمول طرح نهضت ملی مسکن در گلستان تحویل متقاضیان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین بهره برداری و واگذاری ۱۶۰ واحد مسکونی به متقاضیان گلستانی نهضت ملی مسکن، بعدازظهر پنجشنبه با حضور سید محمد دهنوی، معاون اقتصادی استاندار گلستان و مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان و با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی در گرگان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در این مراسم گفت: در ایام الله دهه فجر در مجموع در حوزه این وزارتخانه ۷۶ پروژه با هفت هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال در استان گلستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مهدی ملک افزود: از این تعداد ۶۸ پروژه مربوط به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با چهار هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال و ۶ پروژه با هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال مربوط به حوزه راه و شهرسازی است.

وی اظهار کرد: دو پروژه هم مربوط به دفتر نمایندگی شرکت ساخت حمل و نقل عمومی کشور در گلستان با دو هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال است.

ملک گفت: در نهضت ملی مسکن، در ۳۳ شهر استان، تاکنون ۹۳ هزار و ۵۹۵ نفر نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۳۴۶ نفر چهار شرط لازم را دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از تعداد واجدان شرایط فعلی، سه هزار و ۸۱۰ نفر تاکنون ۴۰۰ میلیون ریال ودیعه اولیه را واریز کردند.

ملک بیان کرد: کار ساخت سه هزار و ۳۸۰ واحد مسکونی گلستان در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده که در مراحل مختلفی از فونداسیون تا نازک‌کاری قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030370

مهمترین اخبار ایران و جهان: