نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 02:17

امیدآفرینی و ایجاد نشاط محور اصلی برنامه مدیران شهرستان دیر باشد

بوشهر- فرماندار دیر گفت: جهاد تبیین، امیدآفرینی و ایجاد نشاط محور اصلی برنامه مدیران در شهرستان دیر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز پنجشنبه شب در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی شهرداری دیر با گرامیداشت یاد امام و شهدای انقلاب به ویژه شهیدان سمنبر عالی پور و احمد حیدری و ۱۲ جانباز انقلاب شهرستان دیر، اظهار داشت: به برکت جمهوری اسلامی ایران امروز شاهد خدمات رسانی به جای جای کشور و دور افتاده‌ترین نقاط و روستاها هستیم.

فرماندار شهرستان دیر افزود: منشأ این خدمات افرادی هستند که در کسوت مسئولیت‌ها برای عمران و آبادانی شهرها و روستاها تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری از جمله اداراتی است که انتظار و توقع مردم از آن بالا است، خاطرنشان کرد: شهرداری نقش بی بدیلی در توسعه شهر در همه زمینه‌ها دارد.

باربرز با تاکید بر اینکه شهرداری‌های شهرستان سرعت توسعه در شهرها را شتاب دهند، گفت: شهرداری در کنار برخی از دستگاه‌ها، متولی اصلی نشاط اجتماعی در شهر است و با برگزاری فعالیت‌های مختلف به طور مثال مسابقات ورزشی روحیه شهروندی را ارتقا دهد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تزریق ناامیدی در جامعه، عنوان کرد: مسئولان در راستای جهاد تبیین عملکرد دستگاه خود را برای مردم بیان کنند.

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه، خاطرنشان کرد: مدیران از جنبه‌های مختلف عدالت محوری در توزیع امکانات، تخفیف مسائل معیشتی و هر زمینه دیگری به مردم امید بدهند.

امیدآفرینی و ایجاد نشاط محور اصلی برنامه مدیران شهرستان دیر باشد

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه و بی منت یکی دیگر از روش‌های امیدآفرینی است، ابراز کرد: حفظ شأن و کرامت مردم و برخورد متواضعانه و احترام انگیز با مردم وظیفه همه مدیران است.

باربز تاکید کرد: در شرایط فعلی ایجاد نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و جهاد تبیین سه رکن اصلی مسئولیت ما کارگزاران نظام اسلامی است.

وی با اعلام اینکه در دنیای فعلی نگفتن دستاوردها باعث بایکوت ما خواهد شد، بیان داشت: همه افراد به ویژه شورا و شهردار، مدیران، معاونین جهاد تبیین مدنظر داشته باشند و خدمات اداره خود و دولت سیزدهم و نظام مقدس اسلامی را به مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار شهرستان دیر تصریح کرد: مدیران با مردم همراه و از کار مردم مانع زدایی کنند تا روحیه امید در جامعه تزریق شود.

وی به ظرفیت‌های بالای شهرستان دیر و موقعیت استثنایی آن اشاره و اضافه کرد: ۱۹۱ کیلومتر ساحل، ۹۱ کیلومتر مرز ساحلی، ظرفیت‌های بالای گردشگری مانند جزایر، کوه نمک جاشک، آب‌های گرم و چشمه‌ها. ساحل و دریا، حوزه کشاورزی و اسکله‌های متعدد ظرفیت‌هایی است که ابتدا باید به مردم گفته شود و سپس از این مسیر سرمایه گذاران را جذب کنیم.

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر انجام طرح‌های ماندگار توسط شهرداری‌ها، گفت: ورودی غربی و شرقی شهر دیر نیاز به کار اساسی و ساماندهی دارد.

وی عنوان کرد: یکی از نیازهای اساسی شهر دیر احداث هتل است که باید سرمایه گذاران برای اجرای چنین طرح‌هایی جذب کنیم.

باربرز با اشاره به نبود سالن اجتماعات با ظرفیت بالا در شهر دیر، بیان کرد: برای احداث سالن اجتماعات با ظرفیت هزار نفر در شهر دیر در فاز اول پنج میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030770

مهمترین اخبار ایران و جهان: