نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 18:31

جشنواره سرود فجر در البرز به ایستگاه پایانی رسید

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج البرز با اشاره به اینکه دومین جشنواره سرود فجر به ایستگاه پایانی خود رسید، گفت: از گروه‌های سرود مستعد در بخش بازخوانی و دانش آموزی در بخش تولید حمایت خواهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حسین حسینی، مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج البرز، در اختتامیه دومین جشنواره سرود فجر مرکزآفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج البرز که امروز در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، گفت: با هدف اعتلای جریان سرود و گروه‌های سرود دومین جشنواره استانی سرود فجر در استان البرز برگزار شد.

حسینی با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره خواستیم جریان سرود در استان را جدی تر بگیریم، ادامه داد: سال گذشته در اولین جشنواره استانی سرود فجر ۲۶ گروه اعلام آمادگی کردند که ۱۰ گروه به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: ما در اولین جشنواره سرود فجر گروه سرود دختر نداشتیم‌.

دبیر دومین جشنواره استانی سرود فجر البرز به حضور ۳۲ گروه سرود دختران و ۱۸ گروه سرود پسران در دومین جشنواره استانی فجر اشاره کرد و گفت: در روزهای سیزدهم الی چهاردهم بهمن ماه در کانون شهید سبحانی کرج به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه با این جشنواره ظرفیت استان در حوزه سرود را شناسایی کردیم، عنوان کرد: حضور گروه سرود دختران در جشنواره در استان برای اولین بار بود که اتفاق افتاد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهل و چهار گروه سرود دختر و پسر به مرحله استانی راه یافتند که برای ما این تقارن اتفاق مبارکی بود.

حسینی با تقدیر از معاون فرهنگی هنری سپاه البرز، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج البرز، هیأت داوران و مربیان گروه‌های سرود از توانمند سازی مربی‌های سرود در سطح کشور خبر داد و عنوان کرد: از گروه‌های سرود مستعد در بخش بازخوانی و دانش آموزی در بخش تولید حمایت خواهیم.

وی در پایان یادآور شد: دومین جشنواره استانی سرود فجر البرز در بخش بازخوانی، تولید و سرود دانش آموزی بود.

گفتنی است ۱۰۰ گروه سرود دانش آموزی در دومین جشنواره استانی سرود فجر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ ر

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030270

مهمترین اخبار ایران و جهان: