نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 18:36

جانبازان همه وجود خود را برای امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشتند

ایلام-استاندار ایلام گفت: جانبازان همه وجود خود را برای امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر یکشنبه در جشن اعیاد شعبانیه در استانداری ایلام، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز و پاسدار گفت: حضرت ابوالفضل (ع) یکی از یاران رشید سردار دشت کربلا امام حسین (ع) و وفادار به ولایت و امامت بود.

وی گفت: حضرت ابوالفضل (ع) برای اعتلای دین خدا و اسلام و پیروی از ولایت به شهادت رسید و جانبازان نیز ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار هستند.

بهرام نیا اضافه کرد: جانبازان از تمامی مادیات دنیا دل کندند و برای اعتلای اسلام و انقلاب از همه وجود خود گذشتند و جان خود را برای آسایش و امنیت مردم فدا کردند.

استاندار ایلام تاکید کرد: جانبازان سلامتی خود را برای آسایش و امنیت مردم کشور هدیه کردند و خلوص نیت و ولایتمداری جانبازان برای همه ما زبانزد است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه جانبازان همه وجود خود را برای امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: انتظار جانبازان از ما تکریم مردم و ارایه خدمات صادقانه است و همواره دیدار با آنان برای ما عزت و افتخار است.

وی در بخش سوم سخنان خود با اشاره به جایگاه ایران در جهان و منطقه، گفت: امروز ایران نقش بسیار مهمی در معادلات استراتژیک جهان و خاورمیانه را دارد و همه جبهه استکبار متحدند شدند که به عمود خیمه انقلاب ضربه بزنند اما به فضل خداوند متعال و با مدیریت مقام معظم رهبری تلاش آنان ناکام ماند.

بهرام نیا همچنین به حضور حماسی مردم در ایام الله ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: پیام حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن ادای دین مردم به نظام و انقلاب بود.

لازم به ذکر است در پایان این برنامه از تعدادی از کارکنان ایثارگر استانداری ایلام با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1059270

مهمترین اخبار ایران و جهان: