نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 04:22

آزمون ارتقای کمربند در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/حضور ۱٠۹ نفر

یاسوج_ نایب رئیس هیأت تکواندو کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون ارتقای کمربند با حضور ۱٠۹ نفر در استان برگزار شد.

سیده لیلا موسوی اصل در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: آزمون ارتقای کمربند با شرکت ۱٠۹ نفر در دو بخش زنان و مردان و با حضور ناظران فدراسیون در استان برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های هیأت، اظهار داشت: مجمع هیئت تکواندو استان طی مهر ماه سال جاری برگزار و برنامه ریزی برای توسعه ظرفیت‌ها انجام گرفت.

موسوی با بیان اینکه برگزاری مسابقات در سطوح مختلف نیز هدفگذاری شد، اظهار کرد: دو مسابقه «خرسالان و نونهالان» در یک روز با دو زمین و دو سیستم داوری در استان برگزار شد.

وی افزود: هدف اصلی از مسابقات، در کنار آموزش‌ها و بهبود تجربه فنی، مقام آوری در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی چه در بخش آقایان و چه بانوان است.

آزمون ارتقای کمربند در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/حضور ۱٠۹ نفر

موسوی اصل تصریح کرد: طی سال جاری تیم خردسالان دختران در مسابقات منطقه ۵ کشور مقام قهرمانی را کسب کرده و در بین بخش پسران خردسال نیز ۴ نفر موفق به کسب مقام شدند.

نایب رئیس هیأت تکواندو استان مهمترین چالش را نداشتن سیستم داوری و سالن مناسب جهت برگزاری مسابقات دانست و اظهار کرد: همچنین یکی از اساسی‌ترین مشکلات هیأت تکواندو استان نداشتن اسپانسر مالی است.

وی با تقدیر از همکاری ورزش و جوانان استان، ابراز داشت: این مجموعه در راستای برگزاری مسابقات همکاری مناسبی را محقق ساخته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1085270

مهمترین اخبار ایران و جهان: