نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 06:07

آمادگی شهرستان نکا برای میزبانی از مسافران/مشکل تامین اقلام اساسی نداریم

فرماندار نکا با اعلام اینکه این شهرستان آماده میزبان از مهمانان نوروزی است، گفت: در آستانه سال جدید ۱۲ کمیته خدمات سفر برای میزبانی از مسافران تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، عبدالرضا بابایی فرماندار نکا با اعلام اینکه شهرستان نکا آماده میزبان از مهمانان نوروزی است اظهار کرد: در آستانه سال جدید ۱۲ کمیته خدمات سفر در شهرستان برای میزبانی از مسافران شکل گرفته است.

وی افزود: برای اسکان مسافرین نوروزی در نکا با همت اداره آموزش و پرورش سه مدرسه، و همچنین دو سالن ورزشی سرپوشیده به عنوان پشتیبان در مواقع ضرری در نظر گرفته شده است.

فرماندار نکا گفت: دستگاه‌های نظارتی بازدید از مکان‌های اسکان، نمازخانه‌ها خواهند داشت و این نظارت در نکا شروع شده است.

وی بیان کرد: در بخش‌ها مساجد و مکان‌های اسکانی در نظر گرفتیم و با بخشداران جلسات متعددی داشتیم تا بخش‌های نکا میزبان مهمانان و مسافران باشند.

بابایی افزود: در تعطیلی نوروز دستگاه‌های خدمت‌رسان در نکا فعال هستند و خدمات لازم را به مردم و مسافران می‌رسانند.

فرماندار نکا به دستور استاندار مازندران اشاره کرد و اظهار کرد: زیباسازی و فضاسازی شهر را برای شهرداری مصوب کردیم، پاکسازی، رفت‌روب شهر توسط شهرداری انجام می‌شود.

رئیس شورای تامین شهرستان نکا در پایان به تامین اقلام اساسی مورد نیاز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشکلی در نکا نداریم و در جلسات مربوطه برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1091570

مهمترین اخبار ایران و جهان: