نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 08:35

عرضه مستقیم کالا و حذف واسطه ها اولویت نمایشگاه های بهاره است

گرگان- مدیر تعاون روستایی استان گلستان گفت: عرضه مستقیم کالاهای تنظیم بازار، کمک به تولیدکننده با حفظ منافع مصرف کننده و حذف واسطه ها از اهداف نمایشگاه های فروش کالا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله صالح المومنین شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای تعاون روستایی گلستان عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و کالاهای تنظیم بازار به وسیله تعاونی ها و اتحادیه ها است.

مدیر تعاون روستایی گلستان با تأکید بر اینکه عرضه مستقیم کالاهای تنظیم بازار، کمک به تولیدکنندگان با حفظ منافع مصرف کنندگان است، گفت: غرف شرکت‌های تعاونی روستایی استان گسترش می‌یابد.

وی با تأکید بر لزوم حذف واسطه‌گری برای کاهش قیمت محصولات، بیان کرد: توسعه غرف تشکل های زیرمجموعه تعاون روستایی در اغلب شهرهای استان از اولویت‌های مهم این مدیریت است.

صالح المومنین تعامل و همکاری خوب استاندار و همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و دیگر نهادهای ذیربط را در این راستا موثر دانست و گفت: غرفه تنظیم بازار شهرستان گرگان در ابتدای خیابان آق قلا در حال فعالیت است که به‌زودی غرف جدیدی در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی گلستان از برپایی نمایشگاه در دیگر شهرهای استان از جمله گنبدکاووس، بندرگز، کردکوی، بندرترکمن خبرداد: گفت این غرف می‌تواند هم محل عرضه محصولات تولیدی تعاونی ها باشد و هم در راستای عرضه کالاهای تنظیم بازار نیز کمک کند که این امر ظرفیتی برای رونق اقتصادی کشاورزان و فعال تر شدن شرکت‌های تعاونی محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ از ۲۱ اسفندماه سالجاری فعالیت نمایشگاه عرضه محصولات تنظیم بازار و کالاهای اساسی نظیر برنج، گوشت و مرغ منجمد و شکر توسط شرکت‌های زیر مجموعه این مدیریت آغاز و همچنین توزیع میوه شب عید در ایام پایانی سال در دست اقدام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1091670

مهمترین اخبار ایران و جهان: