نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 12:03

فرمانده یگان ویژه: امروز مرحله پایانی عملیات بر علیه فتنه‌گران و آمریکایی‌ها رقم می‌خورد

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور با بیان این مطلب که۲۲ بهمن برای همه ایرانی ها روز نمایش قدرت و وحدت است گفت: امروز مرحله پایانی عملیات بر علیه فتنه گران و آمریکایی‌ها اجرا می شود.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور پرشور مردم از ساعات اولیه شروع راهپیمایی اظهار داشت:۲۲ بهمن برای همه ایرانی ها حتی برای آنهایی که گله ای دارند روز نمایش قدرت و وحدت است.

فرمانده یگان های ویژه انتظامی کشور تصریح کرده: هر ایرانی با غیرت امروز باید اصالت خود را اثبات کند چرا که امروز مرحله پایانی عملیات ما بر علیه فتنه گران و آمریکایی ها اجرا می‌شود.

وی از حضور ماموران یگان ویژه سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره)، شهدا و فرمانده معظم کل قوا خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران یگان های ویژه انتظامی کشور تا آخرین نفس، برای دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب در صحنه حاضر بوده و هستند؛ چه در راه دفاع از مال و جان مردم در برابر هنجارشکنان و اغتشاشگران و چه در حوادث مختلفی همچون سیل و زلزله و اجرای طرح های مختلف مردم یاری؛ همانگونه که این روزها در خوی حضور داشته و در خدمت رسانی به مردم عزیز و زلزله زده خوی انجام وظیفه می کنند.  

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032826

مهمترین اخبار ایران و جهان: