نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 01:00

گلبانگ «الله اکبر» در پایتخت وحدت ایران اسلامی طنین انداز شد+فیلم

زاهدان- هم‌زمان با شب چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، راس ساعت ۲۱ امشب گلبانگ الله اکبر در سراسر سیستان وبلوچستان طنین‌انداز و آسمان شهرهای مختلف به ویژه زاهدان نورافشانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بانگ الله اکبر در آستانه طلوع خورشید فجر انقلاب و فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور در شهرهای سیستان و بلوچستان طنین انداز شد و مردم این استان اعم از شیعه و سنی، زن و مرد و کودک و نوجوان و جوان با شور و شوق بر پشت بام خانه‌ها به یاد شهدای دوران پیروزی انقلاب فریاد الله اکبر سرداده و این فرهنگ را به نسل‌های جدید منتقل کردند.
امشب در بسیاری از میادین و خیابان‌های زاهدان نیز شاهد برپایی جشن، توزیع شربت و شیرینی و غیره به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان ایثارگران و مردان و زنان غیور استان سیستان و بلوچستان بودیم.

همچنین مراسم نورافشانی در جای جای این استان همیشه قهرمان و شهیدپرور در حال برگزاری است و مردم ولایتمدار و انقلابی سیستان و بلوچستان فردا نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032470

مهمترین اخبار ایران و جهان: