نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 02:00

استاندار اردبیل در مناطق زلزله‌زده خوی حضور یافت/ بررسی روند توزیع اقلام و فعالیت‌ها برای بازسازی خانه‌ها

استاندار اردبیل با اشاره به این‌که کمک‌های اقشار مختلف مردم استان از ساعات اولیه زلزله به خوی ارسال شده، از اعزام کاروان دیگری از این کمک‌ها به مناطق زلزله‌زده شامل ۱۳ خودروی سنگین خبر داد و گفت: در سفر به خوی روند توزیع اقلام و فعالیت‌های بنیاد مسکن استان اردبیل برای بازسازی خانه‌ها بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل با هیأتی متشکل از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهردار اردبیل، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و نمایندگانی از سپاه حضرت عباس(ع) و هلال احمر استان و شورای اسلامی شهر اردبیل، عصر امروز جهت تحویل کمک‌های مردمی و بازدید از مناطق زلزله‌زده، در شهرستان خوی حضور یافت.

استاندار اردبیل در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که کمک‌‌های اقشار مختلف مردم استان از طریق نهادهایی همچون هلال احمر، کمیته امداد، سپاه حضرت عباس(ع) و بنیاد مسکن استان از ساعات اولیه زلزله به شهرستان خوی ارسال شده، از اعزام کاروان دیگری از این کمک‌ها به مناطق زلزله‌زده شامل ۱۳ خودروی سنگین با کالاهایی به ارزش ۵میلیارد تومان خبر داد.

حضور در کانون اصلی زلزله و ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان اردبیل در خوی

عاملی در جریان سفر به شهرستان زلزله‌زده خوی، با حضور در روستای «وار»، کانون اصلی زمین‌لرزه، ضمن گفت‌وگو با اهالی این منطقه، از تلاش نیروهای زحمتکش امدادرسان، خدمات‌رسان و مدیران تقدیر کرد.

وی در ادامه ضمن حضور در ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در شهرستان زلزله‌زده خوی، روند فعالیت‌های این ستاد جهت احداث و بازسازی خانه‌های آسیب‌داده را بررسی کرد.

بازدید از انبارهای هلال احمر و بررسی روند توزیع اقلام و حضور در سالن اسکان موقت زلزله‌زدگان و گفت‌وگو با اهالی، از دیگر برنامه‌های استاندار اردبیل در شهرستان زلزله‌زده خوی بود.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1039770

مهمترین اخبار ایران و جهان: