نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 21:41

نگاه فراجناحی به حوزه ورزش خراسان جنوبی برای رسیدن به جایگاه واقعی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: نگاه ما در حمایت از ورزشکاران و فعالیت‌های ورزشی فراجناحی و استانی بوده و از همه قابلیت‌ها و توانمندی‌های جامعه هدف بطور شایسته‌ای استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محسن قطبی، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در گردهمایی بزرگ جامعه ورزش استان اظهار داشت: از نیروهای بومی استان هستم و از این رو تعهد اخلاقی نسبت به جامعه ورزشی و عرق خدمتگزاری در  رفع دغدغه‌های جوانان‌ دارم.

وی از نیروهای انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان بعنوان موتور محرکه و توسعه‌ای ورزشی خراسان‌جنوبی یاد کرد و گفت: با توجه به آشنایی که نسبت به مسائل و مشکلات این حوزه دارم انشاالله از رهگذر همراهی و هم‌افزایی بتوانیم گام‌های بلندی را  بسوی پیشرفت و بالندگی استان برداریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: نگاه ما در حمایت از ورزشکاران و فعالیت‌های ورزشی فراجناحی و استانی بوده و از همه قابلیت‌ها و توانمندی‌های جامعه هدف بطور شایسته‌ای استفاده خواهد شد.

قطبی یادآور شد: حمایت از نیروی انسانی فعال در سازمانهای مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی خراسان‌جنوبی برای رسیدن به اهداف سازمانی مورد توجه است و برای حضور هدفمند و برنامه‌محور در رویدادهای ملی و بین‌المللی تمام تلاش‌ خود را خواهیم کرد.

وی با تاکید بر توسعه‌ ورزش همگانی و قهرمانی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از جامعه نخبگانی طرح آمایش سرزمینی و برنامه‌های راهبردی این حوزه به روزرسانی می‌شود تا ریل‌گذاری مناسبی برای قطار توسعه‌ای ورزش و جوانان استان صورت گیرد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در راستای رسیدن به جایگاه واقعی و آرمانی ورزش و جوانان استان، رایزنی‌های تعاملی و پیگیری‌های لازم در وزارت مورد نظر است که امیدواریم حمایت‌های بالادستی بتواند راهگشای عقب‌ماندگی‌های موجود باشد.

قطبی با اشاره به توسعه تعاملات بین بخشی با فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی متذکر شد: در بسیاری از حوزه‌ها نیروهای  داوطلب و دلسوزی هستند که عاشقانه همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه با جدیت پیگیر تامین اعتبار برای تکمیل  پروژه خانه جوانان خراسان‌جنوبی هستیم، خاطر نشان کرد: همچنین نسبت به احداث و راه‌اندازی خانه جوان شهرستانهای استان نیز اقدامات و برنامه‌ریزی مناسبی خواهد شد.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1062070

مهمترین اخبار ایران و جهان: