نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 11:32

برگزاری محفل انس با قرآن و مودت کازرونی‌ها در جهت پیشرفت، عمران و آبادی

محفل انس با قرآن و مودت کازرونی ها به منظور تلاش و وحدت رویه در مسیر پیشرفت و عمران و آبادی در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در محفل انس و مودت که در مجتمع کوثر تیپ تکاور امام سجاد(ع)شهرستان کازرون در نزدیکی امامزاده سید حسین(ع)این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک سال نو  اظهار داشت: خدا را شاکریم در دومین روز از سال 1402هجری شمسی در خدمت بزرگان، علماء، پیشکسوتان و نخبگان شهرستان انقلابی کازرون از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون هستیم. 

وی ادامه داد:محفل انس و مودت  در جهت حمایت و همراهی و پیشرفت شهر و دیار شهرستانی که سابقه انقلابی از ابتدای شروع انقلاب تا کنون را دارد در ابتدای سال جاری که مزین به نام مهار تورم و رشد تولید است هستیم. 
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: جوانان شهرستان کازرون به عنوان جوانان نسل گام دومی های انقلاب برای تمدن سازی و تشکیل امت واحد برای انقلاب با استفاده از تجربیات بزرگان و پیشکسوتان تلاش خواهند نمود. 

وی ادامه داد: جوانان نسل گام دوم انقلاب دست پیشکسوتان را می فشارند برای رسیدن به اهداف عالیه نظام و در این راه لازم است اول خودسازی داشته باشیم برای داشتن دولت اسلامی و جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی. 

در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه کازرون و دکتر فریدون عباسی نماینده مردم شهرستان کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی در سخنانی کوتاه بر تلاش برای محقق نمودن شعار سال مهار تورم و رشد تولید و اتحاد و همدلی مسئولان و خصوصا سرمایه گذاران کازرون برای رشد و رونق شهرستان سخنانی را ایراد نمودنند و در انتها یادگار هشت سال دفاع مقدس برادر رزمنده، جانباز و آزاده حاج رحیم قنبری با بیان خاطراتی از رشادت های رزمندگان کازرون حاضرین را به فیض رسانید.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1105926

مهمترین اخبار ایران و جهان: