نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 16:52

گفت‌وشنود| عجله چرا؟!

گفت: سایت سعودی اینترنشنال که با ماموریت دروغ‌پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده و مخصوصاً در جریان اغتشاشات پاییز نقش پایگاه اغتشاشگران و مأموریت ترغیب آنها به قتل و سوزاندن قرآن و آموزش ساخت کوکتل‌مولوتوف و آتش زدن آمبولانس‌های حامل بیمار و... را برعهده داشت، اعلام کرده که محل استقرار خود را از انگلیس به آمریکا منتقل می‌کند!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت‌وشنود یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ نوشت:

گفت: سایت سعودی اینترنشنال که با ماموریت  دروغ‌پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده و مخصوصاً در جریان اغتشاشات پاییز نقش پایگاه اغتشاشگران و مأموریت ترغیب آنها به قتل و سوزاندن قرآن و آموزش ساخت کوکتل‌مولوتوف و آتش زدن آمبولانس‌های حامل بیمار و... را  برعهده داشت، اعلام کرده که محل استقرار خود را از انگلیس به آمریکا منتقل می‌کند!

گفتم: انگلیس که در خباثت و تروریست‌پروری دست‌کمی از آمریکا ندارد.

گفت: اعلام کرده که هشدارهایی درباره تامین امنیت جانی اعضای خود دریافت کرده و برای حفظ جان و امنیت آنها به آمریکا نقل مکان خواهد کرد! می‌داند که قتل انسان‌های بی‌گناه بی‌انتقام نمی‌ماند!

گفتم: در مثنوی ملای رومی داستان شخصی آمده که حضرت عزرائیل را دیده و ترسیده بود و از حضرت سلیمان خواسته بود او را به هندوستان منتقل کند چند ساعت بعد حضرت سلیمان به حضرت عزرائیل گفت؛ بنده خدا از نگاه تو ترسیده بود و حضرت عزرائیل گفت؛ قرار بود یک ساعت دیگر جان او را در هندوستان بگیرم و تعجب کرده بودم که چطوری می‌خواهد ظرف یک ساعت خودش را به آن نقطه دوردست برساند؟!

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1044970

مهمترین اخبار ایران و جهان: