نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 19:12

۱۱ تن گاز مایع در اردبیل توزیع شده است

اردبیل- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ تن گاز مایع با کالابرگ‌های الکترونیکی در بین متقاضیان توزیع شده است.

سید حجت مدنی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این میزان توزیع گاز مایع در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش نشان می‌دهد و تا پایان فصل سرما تلاش بر توزیع گاز مایع و سایر سوخت‌های مورد نیاز روستاییان و جامعه عشایری است.

وی تصریح کرد: افراد واجد شرایط با مراجعه به سامانه شرکت نفت می‌توانند با نرخ مصوب سوخت مورد نیاز خود را اعم از گاز مایع، نفت سفید و سایر محصولات خرید کرده و با پرداخت مبلغ به نرخ مصوب از طریق کارتخوان‌ها رسید آن را به مراکز عرضه‌کننده ارائه کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: با گذشت چند ماه از فصل سرما، تأمین سوخت مورد نیاز روستاییان و عشایر به شکل مطلوب انجام شده و هیچ مشکلی را در این زمینه شاهد نیستیم و تلاش مؤثر بر این است تا در ایام باقیمانده از فصل سرما سوخت مورد نیاز را در مناطق مختلف استان توزیع کنیم.

مدنی از مراجعه صاحبان گلخانه‌ها و سایر تأسیسات کشاورزی برای تأمین سوخت مورد نیاز خبر داد و افزود: ما بدون محدودیت و با ارائه معرفی‌نامه سوخت مورد نیاز را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم و سعی ما بر این است تا رضایت جامعه روستایی، عشایری و تولیدکننده را فراهم کنیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل اضافه کرد: در استان اردبیل عمده مصارف سوخت جایگزین و دوم برای واحدهای تولیدی و صنعتی است که همکاری نزدیکی را با سازمان صنعت و کشاورزی انجام داده و نیازمندی متقاضیان را تأمین می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036670

مهمترین اخبار ایران و جهان: