نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 16:21

۵۱۸ نهال به یاد شهدای گنبد‌کاووس غرس شد

شهردار گنبدکاووس گفت: در هفته درختکاری و با حضور مسئولان شهرستان گنبدکاووس تعداد ۵۱۸ نهال درخت گلدانی بیاد و نیت ۵۱۸ شهید شهرستان در بلوار بصیرت بسمت مجموعه سوارکاری غرس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سید علی اصغر موسوی ظهر امروز در مراسم پویش درختکاری ۵۱۸ نهال درخت گلدانی اظهار کرد: در هفته درختکاری با هدف توسعه فًای سبز تعداد ۱۰ هزار اصله درخت با ماندگاری عمر بیش از سه سال در سطح شهر غرس شد.

وی تصریح کرد: همچنین در استانه سال نو و استقبال از نوروز تعداد یک میلیون نهال انواع گل زینتی در بلوارها، میادین و پارکهای سطح شهر کاشته شد که در طول سالها بی سابقه بوده است.

شهردار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: امروز بمناسبت هفته درختکاری و بیاد و نیت شهدای گنبدکاووس تعداد ۵۱۸ نهال درخت گلدانی که عمر طولانی تری دارند در بلوار بصیرت در مسیر مجموعه ساورکاری غرس شد.

وی ادامه داد: طبق آمار سال گذشته سرانه فضای سبز شهر گنبدکاووس به طور میانگین هفت متر مربع بوده که برای افزایش این سرانه ابتدای امسال بهسازی و نوسازی پارک هفت هکتاری داریوش که در سالهای گذشته به مخروبه تبدیل شده بود در دستور کار قرار گرفت.با احیا و نوسازی این پارک، میانگین سرانه فضای سبز شهر به مقدار قابل توجهی بهبود یافته و افزایش پیدا می کند.

موسوی با اشاره به عید بزرگ‌نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) گفت: بمناسبت عید نیمه شعبان جشن بزرگی در پارک شهر بمدت دو شب(سه شنبه و چهارشنبه) با اجرای برنامه های متنوع و شاد با هدف گرامیداشت این روز و ایجاد نشاط و شادمانی در بین همشهریان برگزار می شود.

وی بیان کرد: مجوز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس اخذ شده و این سازمان در ساختمان شماره ۲ شهرداری واقع در جنب دریاچه مصنوعی با مدیریت محمد شیخی مستقر شده است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1079470

مهمترین اخبار ایران و جهان: