نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 11:30

از همکاری مدیریت شهری با اصناف برای انجام امور شهر و شهروندان استقبال می کنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت:ازهمکاری با اصناف و شهرداری برای انجام امورشهر و شهروندان عزیزمان استقبال می کنیم.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر نقش تاثیرگذار اصناف در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان گفت: بسیاری از امور شهر و شهردار با اصناف تنیده است، لذا ارایه خدمات از سوی شهرداری به اصناف موجب ارتقاء و بهبودکیفیت زندگی شهر و شهروندان می شود.

وی افزود: تمامی شهروندان از صبح به گونه ایی با شهرداری سروکار دارند و این ارتباط با اصناف بیشتر است؛ بنابراین در کنار هم و همکاری با هم قطعا به بهبود کیفیت امور می افزاید.

چمران تصریح کرد: بدون شک شهرداری به تنهایی نمی تواند شهر را بچرخاند و اصناف که در بطن مردم، با خود مردم و خود مردم هستند می توانند در مدیریت شهری نقش بسزایی داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: بر این اساس ارایه خدمات بهتر و بیشتر به اصناف از سوی شهرداری می تواند به کیفیت زندگی و افزایش استانداردهای تعریف شده در این حوزه کمک بسیار کند.

چمران در پایان با تاکید بر اینکه ما همیشه در کنار اصناف بوده و هستیم گفت: از همکاری با اصناف و شهرداری برای انجام امور شهر و شهروندان عزیزمان استقبال می کنیم.

گفتنی است نشست مشترک اتاق اصناف تهران و شهرداری تهران با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، غلامعلی حداد عادل ، برخی از اعضای شورای شهر، علی توسطی رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران، شهرداران مناطق ۱۱- ۱۲- ۱۵- ۱۶- -۱۸- ۱۹ تهران و روسای اتحادیه های صنفی تهران عصر روز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در محل سالن اجلاس این اتاق برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1078726

مهمترین اخبار ایران و جهان: