نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 15:22

گردنه دهدلی همچنان مسدود است

فرماندار شهرستان اردل گفت: 8 خودروی کمکی در بخش مرکزی و 5 خودرو در بخش میانکوه مشغول فعالیت هستند اما هنوز موفق به بازگشایی گردنه «دهلی» و مسیرهای روستایی مسدود از بارش قبل نشده‌ایم.

یعقوب شکوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ۲ روز گذشته در شهرستان اردل شاهد بارش باران هستیم و این بارش‌ها امروز به برف تبدیل شده است که تردد در معابر را با مشکل روبرو کرده است.

فرماندار شهرستان اردل افزود: جاده‌های اصلی شهرستان از شهرکرد به سمت بازفت و از شهرکرد به سمت اردل و میانکوه باز است و مشکل تردد وجود ندارد اما مسیرهای روستایی به علت کمبود امکانات برف‌روبی نشده‌اند و تردد با زنجیرچرخ و به سختی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ۸ خودروی کمکی در بخش مرکزی و ۵ خودرو در بخش میانکوه مشغول فعالیت هستند اما هنوز موفق به بازگشایی گردنه «دهلی» و مسیرهای روستایی مسدود از بارش قبل نشده‌ایم.

شکوهی در پایان بیان داشت: این شهرستان برای کامل کردن تجهیزات زمستانه خود به یک دستگاه ماشین تیغ‌دار، یک دستگاه نمک‌پاش و یک دستگاه بولدوزر نیاز دارد که این نیازها به مرکز استان ابلاغ شده و منتظر مساعدت مسئولان هستیم.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1038170

مهمترین اخبار ایران و جهان: