نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 11:48

۱۲۶ طرح عمرانی و اقتصادی در دامغان افتتاح شد

فرماندار دامغان از افتتاح ۱۲۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۸۶ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مهدی بندرآبادی، فرماندار دامغان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دامغان که در سالن اجتماعات دانشگاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ۱۲۳ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان در هفته دولت سال ۱۴۰۲ در شهرستان دامغان افتتاح شد که نسبت به سال گذشته به لحاظ اعتباری پنج برابر شده است.

وی اضافه کرد: در هفته دولت سال جاری، سه پروژه اقتصادی نیز توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار دامغان بیان کرد: عملیات اجرایی ۱۶ پروژه با اعتبار ۲۰۸ میلیارد تومان نیز در این شهرستان آغاز شده است.

علی‌اکبر علیزاده، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اقدامات دولت آیت‌الله رئیسی بسیار ارزنده است؛ این دولت در راستای حفاظت از دین مردم به صورت ویژه گام برداشته که تسهیل در مباحث مرتبط با اربعین حسینی یکی از این موارد است.

وی با بیان اینکه برکات خداوند متعال به واسطه حضور خانواده معزز و معظم شهدا بر ما نازل می‌شود، ادامه داد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در منطقه و جهان دارای عزت هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قریب‌بلوک، امام جمعه دیباج نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات استاندار سمنان گفت: یاد و خاطره شهیدان گران‌قدر نظام سربلند جمهوری اسلامی، شهدای دولت و استان سمنان را گرامی می‌دارم.

وی افزود: رضایت خداوند در اطاعت خدا نهفته است؛ بنابراین هیچ طاعتی را کوچک فرض نکنید، خشم خدا نیز در معصیت نهفته است و نباید هیچ گناهی را کوچک شمرد.

امام جمعه دیباج با بیان اینکه اجابت خداوند در دعا قرار گرفته است؛ بنابراین به دعا اهمیت دهید، گفت: هیچ مراجعه کننده‌ای را کوچک نشمارید، شاید همین فرد محبوب خداوند بوده و اجابت خواسته او رضایت خداوند را به همراه داشته باشد.

قریب‌بلوک تأکید کرد: مسؤولان توجه داشته باشند که نباید هیچ امر و خدمتی را کوچک بشمارند و باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469270

مهمترین اخبار ایران و جهان: