نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 15:27

«پویش پیامبر رحمت (ص)» و واگذاری زمین به متقاضیان جوانی جمعیت خراسان‌جنوبی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی از واگذاری ۳۸۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در استان درطرح قالب پویش «پیامبر رحمت (ص)» همزمان با سراسر کشور طی هفته آینده خبرداد.

خبرگزاری فارس - خراسان‌جنوبی؛ تاکنون ۹ هزار و ۴۷۵ نفر برای طرح جوانی جمعیت (فرزند دوم و بیشتر) در  خراسانجنوبی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ نفر تایید نهایی شده اند.

 دو هزار قطعه زمین نیز به متقاضیان جوانی جمعیت در خراسان‌جنوبی واگذار شده است.

اکنون نیز قرار است به مناسبت دهه وحدت و در قالب پویش «پیامبر رحمت (ص)» همزمان با سراسر کشور تعدادی زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار شود که سهم خراسان جنوبی ۳۸۵ واحد است.

آن طور که میر محمد مودی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت خراسان جنوبی همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، در بازه زمانی اول تا هفدهم ربیع الاول با عنوان پویش «پیامبر رحمت (ص)» برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در این پویش قرارداد واگذاری زمین به ۳۸۰ نفر از خانوار‌های واجد شرایط طرح جوانی جمعیت تحویل می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: واگذاری این تعداد زمین مربوط به شهرستان‌های بشرویه، نهبندان، سربیشه، درمیان، قاین و خوسف است که طی مراسمی هفته آینده به متقاضیان حائز شرایط اهدا خواهد شد.

مودی افزود: تامین زمین برای بقیه مشمولان این طرح در خراسان‌جنوبی در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود.

وی گفت: خانواده‌های واجد شرایط برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1517826

مهمترین اخبار ایران و جهان: