نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 16:30

ارائه خدمات درمانی رایگان به ۱۱۰ نفر از مددجویان منطقه مهتابی در ایلام

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ۱۱۰ نفر از مددجویان روستای مهتابی در ایلام انجام شد.

سرهنگ علی مریدی مسؤل سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام، بعد از ظهر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم منطقه محروم مهتابی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تیم سلامت با حضور پزشک، پرستار، ماما، دارویار، مراقبین سلامت و بهورزان به این منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در این طرح، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان شامل ویزیت، دارو و ماسک رایگان به مددجویان به تعداد ۱۱۰ نفر در این روستا با هدف کمک رسانی به مددجویانی که توانایی پرداخت هزینه درمان و دارو را ندارند انجام شد.

مسؤل سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ادامه داد: در این برنامه، در کنار ویزیت رایگان و اهدا دارو، انجام مراقبت‌های مامایی، اندازه گیری فشار خون، اندازه گیری قندخون a1c، توزیع پمفلت های آموزشی و همچنین خدمات پرستاری مانند تزریقات و غیره به مردم این منطقه ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام به طور مستمر در طول ایام سال به مردمان مناطق کم برخوردار و صعب العبور استان خدمات رایگان پزشکی می‌دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519470

مهمترین اخبار ایران و جهان: