نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 10:02

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پرژه تختی شهرکرد

شهرکرد_مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار ملی برای پروژه تختی شهرکرد در نظر گرفته شده که با اعتبار استانی به ۲۰ میلیارد تومان می‌رسد.

موعود بنیادی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه این استان سه سهمیه در مسابقات آسیایی هانگژو دارد اظهار کرد: کاهش سهمیه چهارمحال و بختیاری به دلیل کاهش سهمیه همه کشورها در مسابقات پیش آمده است.

وی تصریح کرد: برای ورزشکارانی که سهمیه مسابقات هانگژو را کسب کنند ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد و به زودی هدیه این سه ورزشکار پرداخت می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: همچنین به افرادی که موفق به کسب مدال طلا شوند چهار سکه، برای مدال نقره سه سکه و مدال برنز دو سکه در نظر گرفته شده است.

بنیادی‌فرد اضافه کرد: در سالن دهکده المپیک استان پایگاه قهرمانی مستقر و فعال است و برای تبدیل آن به پایگاهی برای برگزاری اردوهای یک فدراسیون مطرح در حال رایزنی و مذاکره هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از دو تیم پرطرفدار کشور درخواست برگزاری اردو در این استان را داشت ادامه داد: به دلیل کمبود امکانات ما نتوانستیم میزبان آن‌ها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تنها مرکز استانی که در کشور پیست تاتار ندارد شهرکرد است اما در پروژه تختی این پیست پیش‌بینی شده است.

بنیادی‌فرد با بیان اینکه پروژه تختی شهرکرد یکی از مهم‌ترین پروژه‌های وزارت‌خانه است و برای سال ۱۴۰۲، ۱۵ میلیارد تومان اعتبار ملی برای آن در نظر گرفته شده که با اعتبار استانی به ۲۰ میلیارد تومان می‌رسد بیان داشت: چمن تختی به دلیل کمبود منابع آبی به چمن مصنوعی تبدیل شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493970

مهمترین اخبار ایران و جهان: