نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 11:27

افتتاح زمین ورزشی آبچیرک و 4 خبر خوش دیگر در روستاهای گچساران

رئیس ورزش و جوانان گچساران از خبرهای خوش برای جوانان ورزشکار روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران به مناسبت هفته دولت و با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان؛ فرماندار و رئیس ورزش و جوانان شهرستان گچساران زمین چمن مصنوعی روستای آبچیرک با اعتباری بالغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان و مساحت 1200 متر مربع از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت افتتاح شد.

در این آیین محمد راهی رئیس ورزش و جوانان شهرستان گچساران با اشاره به قابلیت‌های بالای شهرستان گچساران در ورزش گفت: این شهرستان به تنهایی در جنوب کشور به عنوان یک قطب ورزشی مطرح است.

این مسئول گفت: جوانان و نوجوانان گچسارانی استعدادها و قابلیت‌های زیادی برای درخشش در عرصه‌های بین‌المللی و ملی دارند و از گذشته‌ها تاکنون این موضوع را ثابت کرده‌اند.

وی به 2 نمونه از قابلیت‌های بزرگ این شهرستان در عرصه ورزش کشور اشاره کرد و گفت: شهرستان گچساران به تنهایی مهد هاکی در ایران بوده و پدر بوکس ایران از این شهرستان به ایران و جهان معرفی شده که نشان می دهد گچساران در ورزش سرآمد است.

راهی به برخی از کمبودها در این شهرستان اشاره کرد که نیاز است برآورده شود و در ادامه گفت: با داشتن چنین استعدادهای قابلی در ورزش باید اماکن فرسوده تعمیر شوند و در روستاها که مهد استعدادهای ناب هستند اماکن ورزشی ساخته شود که خوشبختانه دولت مردمی سیزدهم با همه توان به دنبال بالا بردن سرانه‌های ورزشی است.

راهی با قدردانی از پی‌گیری نماینده مردم گچساران گفت: با همراهی نماینده و فرماندار و همچنین پی گیری‌های مدیرکل ورزش و به خصوص خود ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی و هیئت‌ها چنین موفقیت‌هایی در خصوص ساخت و تجهیز و تعمیر اماکن ورزشی صورت گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح 4 زمین مصنوعی دیگر در آینده نزدیک در روستاهای دیل و جهادآباد و گبرستان «سرتیره» و چهاربیشه گفت: این زمین‌ها از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت در این روستاها به زودی به سرانه ورزشی شهرستان گچساران اضافه می‌شوند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479770

مهمترین اخبار ایران و جهان: