نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 14:30

سلام یکی از سردترین شهرهای لرستان به شبکه گاز/ وعده رئیسی محقق شد

خرم‌آباد - طرح گازرسانی به شهر «شول آباد» به‌عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان در آستانه افتتاح است.

به گزارش خبرنگار مهر، «شول آباد» تنها شهر لرستان بود که به‌رغم قرارگیری در فهرست سردترین شهرهای استان، همچنان از نعمت گاز بی‌بهره بود.

در جریان دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان گازرسانی به این شهر در بین مصوبات سفر قرار گرفت و حالا مدیرعامل شرکت گاز لرستان از افتتاح طرح گازرسانی به شهر «شول آباد» در شهریورماه امسال خبر می‌دهد.

کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز لرستان امروز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به شهر «شول آباد» و ۳۸ روستای تابعه، اظهار داشت: پروژه مذکور در یکی از بکرترین و صعب‌العبورترین مناطق کوهستانی و رویشی زاگرس با اجرای ۴۲ کیلومتر خطوط لوله و تغذیه نصب ۵ ایستگاه تقلیل فشار گاز اجرا شده و با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد تا پایان شهریورماه آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم مصوب دور اول سفر ریاست‌جمهوری به استان بوده که با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال مصوب و در حال اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان، تصریح کرد: باتوجه‌به تراکم جنگلی و بکربودن منطقه، در اجرای پروژه همه ملاحظات زیست‌محیطی و دستورالعمل‌های صیانت و حفاظت از محیط‌زیست رعایت شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491170

مهمترین اخبار ایران و جهان: