نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 17:45

اعزام تیم عملیاتی امداد نجات کرمانشاه به منذریه عراق

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از اعزام تیم عملیاتی امداد نجات کرمانشاه به منذریه عراق به منظور انجام عملیات های امدادی خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفتگو با مهر اظهار کرد: چندین فقره عملیات امداد و نجات در منذریه عراق توسط تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با اشاره به عملیات تیم‌های امدادی در خاک کشور عراق، افزود: تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه مستقر در منذریه نسبت به انتقال ۶ نفر از زوار مصدوم شده ناشی از گرمازدگی از حوالی خانقین عراق به درمانگاه جمعیت هلال احمر در مرز منذریه اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه تصریح کرد: این زوار که به سمت کربلا در حرکت بودند عموماً به علت گرمازدگی و مسمومیت دچار مصدومیت شده بودند.

وی افزود: مصدومان پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به مرکز درمانی جهت اقدامات درمانی تکمیلی منتقل شدند.

محمدی با توصیه به زائران برای انتخاب ساعات خنک شبانه روز برای جلوگیری از گرمازدگی، گفت: زائران از در معرض گرما قرار گرفتن در بازه زمانی طولانی خودداری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477526

مهمترین اخبار ایران و جهان: