نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 20:59

اردبیل صاحب لیگ دسته ۲ کشور شد

اردبیل- بعد از سال‌ها انتظار اردبیل صاحب تیم فوتبال در لیگ دسته ۲ کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه در مراسم آغاز فعالیت باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل، مالک این باشگاه اظهار کرد: از سال‌های گذشته پیگیر خرید امتیاز تیم ماشین‌سازی تبریز بودیم که به دلیل بدهی سنگین امکان این امر میسر نشد و ما تصمیم گرفتیم تا با خرید امتیاز یکی از تیم‌های باشگاهی دسته ۲، اردبیل را صاحب تیم لیگ دسته ۲ کشور کنیم.

علی دادگر تصریح کرد: از امروز با معرفی هیئت مدیره، مدیرعامل باشگاه و همچنین سرمربی رسماً فعالیت باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل آغاز می‌شود و امیدواریم در قبال خرید امتیاز تیم لیگ دسته ۲ به ارزش ۱۴ میلیارد تومان بتوانیم با همراهی پیشکسوتان، مربیان، فوتبالیست‌ها و دلسوزان این رشته، این تیم را به یک تیم قدرتمند فوتبال در کشور تبدیل کنیم.

وی گفت: ما توجهی به حواشی و اقدامات غیرورزشی نخواهیم داشت و هدف‌گذاری این باشگاه بر این خواهد بود تا با نیات خیرخواهانه بتواند فضای با نشاطی را برای علاقه‌مندان به ورزش به ویژه فوتبال فراهم کند.

مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان افزود: به دنبال راه‌اندازی باشگاه بزن دررو نیستیم بلکه به دنبال آن هستیم تا باشگاهی با شخصیت فرهنگی، ارزشی و نجیب راه‌اندازی کنیم تا آبرویی برای استان اردبیل باشد.

دادگر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: استان اردبیل به وجود مفاخری همچون علی دایی و کریم انصاری‌فرد به خود می‌بالد و قطعاً نمونه‌هایی از این ورزشکاران را در آینده در همین باشگاه شاهد خواهیم بود و انتظارمی‌رود با استعدادیابی و معرفی جوانان و نوجوانان مستعد بتوانیم در سطوح مختلف درخششی بی‌نظیر داشته باشیم.

وی اضافه کرد: سیاست ما راه‌اندازی باشگاه توانمند و ریشه‌دار با مدیریت بومی و جذب فوتبالیست‌های اردبیلی ساکن در سایر مناطق کشور است که در این زمینه قطعاً با همفکری هیئت مدیره سعی خواهیم کرد اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان بیان کرد: در آستانه انتخابات عده‌ای سعی خواهند کرد تا فعالیت این باشگاه را به حواشی ببرند ولی همه مردم اردبیل بدانند که حواشی سیاسی، حزبی و جناحی در باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل هیچ تأثیر نخواهد داشت و سعی ما بر این خواهد بود تا منسجم و در رسیدن به اهداف متعالی باشگاه و صعود به لیگ دسته یک و لیگ برتر همتی مضاعف داشته باشیم.

اتحاد و همدلی اهالی فوتبال اردبیل را سربلند خواهد کرد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل نیز در این نشست با قدردانی از اعتماد مالک باشگاه به تیم مدیریتی استان اردبیل و اعضای هیئت مدیره اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این خواهد بود تا باشگاه به هدف غایی خود که همان موفقیت باشگاه فعال در اردبیل است، دست پیدا کرده و بتوانیم در بین استان‌ها یک تیم توانمند و شایسته‌ای را آماده مسابقات لیگ دسته دوم بکنیم.

ایوب بهتاج به سوابق مالک باشگاه در حوزه فوتبال و اطلاع کامل از وضعیت فوتبال تصریح کرد: آنچه که در استان اردبیل نقطه ضعف در تربیت آنالیزور، مربی بدنساز و سایر بخش‌ها است، نبود تیم فوتبال در سطح بالای باشگاهی کشورمان است که مانع از پرورش چنین نیروهایی شده است.

وی گفت: ما در باشگاه آینده‌سازان سعی می‌کنیم تا با همراهی اعضای هیئت مدیره کارها را به نحوی به پیش ببریم که با تشکیل کمیته فنی و همچنین کمیته استعدادیابی تیم‌های پایه زمینه پشتوانه‌سازی را به همت این باشگاه در اردبیل فراهم کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل از انتخاب حسین خطیبی به عنوان سرمربی تیم آینده‌سازان اردبیل افزود: این مربی با سوابق درخشان خود قطعاً موفق خواهد بود و امیدواریم با تلاشی مضاعف بتواند در سنگر هدایت تیم موفق و شایسته عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان شامل ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه، هوشمند، محمدی‌دوست، رضا آستانی و صابر اسدی به عنوان اعضای هیئت مدیره و حسین خطیبی به عنوان سرمربی تیم فوتبال آینده‌سازان اردبیل معرفی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466770

مهمترین اخبار ایران و جهان: