نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 13:04

۴۰ موکب سمنان در مرز مهران و کشور عراق مستقر شد

استاندار سمنان گفت: ۴۰ موکب پذیرایی و اسکان از استان سمنان در مرز مهران و کشور عراق و مسیر راهپیمایی اربعین حسینی مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت سال ۱۴۰۲ در دیدار با آیت‌الله شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و بر حسب وظیفه در نخستین روز از هفته دولت ضمن تجدید بیعت با شهدا و نماینده ولی‌فقیه در استان، خدمت نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری رسیدیم.

وی با بیان اینکه آیت‌الله شاهچراغی یکی از شخصیت‌های والا و ارزشمند استان سمنان و نظام هستند، افزود: حمایت‌های دلی و صادقانه شما بار مسؤولیت ما را بیشتر کرده و بیش از پیش برای تحقق تأکیدات شما و خدمتگزاری به مردم تلاش خواهیم کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: انتصاب معاون سیاسی وزیر کشور را که افتخاری برای استان سمنان است، تبریک می‌گویم. با تلاش همه مجموعه مدیران کل ستادی و اجرایی استانداری در حوزه‌های مختلف، دستاوردهای بسیار مطلوبی در استان سمنان به دست آمده است.

استاندار سمنان تصریح کرد: تحقق شعار سال، کسب رشد اقتصادی مثبت، کاهش نرخ بیکاری به کمتر از ۶ درصد، راه‌اندازی مجدد ۱۲۷ واحد راکد، جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی، افزایش ۳۳ درصدی صادرات محصولات استان، جذب مازاد اعتبارات در حوزه سفر ریاست جمهوری به استان، اجرای بالغ بر ۱۶ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، مازاد تحقق تعهدات در حوزه تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶، مدیریت تنش آب در ایام تابستان، پیگیری ویژه پروژه‌های تأمین آب، کسب رتبه سوم پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور، از جمله دستاوردهای ارزنده کسب شده توسط دولت سیزدهم در استان سمنان است.

وی گفت: در راستای ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها، نظارت بر بازار و املاک تشدید شد و با اقدامات صورت‌گرفته، ۳۰ بنگاه املاک غیرمجاز پلمب شد.

استاندار سمنان گفت: در بحث اربعین حسینی نیز ۴۰ موکب پذیرایی و اسکان از استان سمنان در مرز مهران و کشور عراق و مسیر راهپیمایی مستقر شده‌اند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466126

مهمترین اخبار ایران و جهان: