نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 08:10

راهپیمایی جاماندگان اربعین در اصفهان آغاز شد

اصفهان – راهپیمایی جاماندگان اربعین با عنوان «الی اصحاب الحسین» در اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی جاماندگان اربعین تحت عنوان «الی اصحاب الحسین» با حضور مردم اصفهان در سه مسیر در شهر اصفهان و همچنین در شهرستان‌های استان نیز در مسیرهای تعیین شده آغاز شد.

در شهر اصفهان شهروندان از منازل و حسینیه‌ها به سمت مسیرهای منتهی به گلستان شهدا برای تجمع ظهر اربعین در حال حرکت هستند.

همچنین از میدان لاله به سمت جاده فرودگاه اصفهان و حضور در امامزاده شاه کرم و مسیرهای منتهی به آستان مقدس حضرت زینب (س) در شهروندان در حال راهپیمایی اربعین هستند.

گفتنی است پلیس راهور از ساعت ۷ صبح روز اربعین در محدوده خیابان‌های منتهی به گلستان شهدا، شامل میدان احمد آباد، میدان بزرگمهر، میدان آزادی به سمت خیابان سجاد، میدان شهید لاوی و میدان بسیج، چهار راه نورباران و تقاطع مشتاق-حمزه و شمال میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر، محدوده پل غدیر به سمت چهار راه آبشار، چهار راه فرایبورگ و میدان فیض به سمت میدان بسیج، خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی و کلیه خیابان‌های منتهی به خیابان امام سجاد (ع) محدودیت‌های مقطعی برای تردد خودروها اعمال می‌شود.

همچنین توقف وسایل نقلیه مقابل گلستان شهدا از ساعت یک بامداد روز چهارشنبه ۱۵ شهریور در هر دو مسیر رفت و برگشت ممنوع اعلام شده است.

علاوه بر شهر اصفهان در خیابان‌های اصلی سایر شهرهای استان نیز به منظور پوشش ترافیکی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین و رفاه حال عزاداران حسینی (ع)، محدودیت‌های مقطعی برای تردد خودروها اعمال می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم ضمن همکاری و همراهی با مأموران پلیس راهور در زمان اعمال محدودیت از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487526

مهمترین اخبار ایران و جهان: