نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 13:50

تخلف ۲۱ میلیارد تومانی واحدهای صنفی در فومن

فرماندار شهرستان فومن از جریمه بیش از ۳۰۰ واحد صنفی به علت تخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: ۳۴۸ واحد به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی به پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، موسی فکور فرماندار شهرستان فومن ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان و در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه نظارت مستمر بر بازار یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم در کشور است ، اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادی همواره عده‌ای سودجو سعی در ایجاد تنش در بازار از طریق افزایش قیمت را دارند که نهادهای بازرسی و سازمان تعزیرات با نظارت خود اجازه سودجویی به این افراد را نمی‌دهد.

وی با اشاره به بازرسی از بیش از سه هزار واحد صنفی در شهرستان فومن، گفت: بر اساس آمار از ابتدای امسال تاکنون از سه هزار و ۲۰۰ واحد صنفی این شهرستان بازرسی شد.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان فومن از جریمه بیش از ۳۰۰ واحد صنفی به علت تخلف در این شهرستان خبر داد و افزود: ۳۴۸ واحد به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی به پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

فکور با درخواست از مردم در خصوص گزارش تخلف واحدهای صنفی به نهادهای نظارتی و سازمان تعزیرات حکومتی، بیان کرد: از همه مردم درخواست دارم تا در صورت بروز تخلفی سریعا آن را گزارش کرده و مانع گسترش آن تخلف در آن واحد صنفی شوند

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1484826

مهمترین اخبار ایران و جهان: