نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 00:55

نمایش مذهبی «زخم عشق» روی صحنه می‌رود

یزد- نمایش مذهبی «زخم عشق» به کارگردانی مسیح دهقانی و با تلاش تیم ۲۰ نفره‌ای از هنرمندان یزدی به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح دهقانی، کارگردان زخم عشق، عصر شنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه زبان هنر بیش از هر زبان دیگری می‌تواند در جامعه اثرگذار باشد، اظهار داشت: نمایش زخم عشق نیز از جمله آثار نمایشی است که بی‌شک اثرگذاری بر مخاطبان خواهد داشت.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای روی صحنه بردن نمایش زخم عشق عنوان کرد: در این نمایش هشت بازیگر و در مجموع یک تیم ۲۰ نفره جوان و با انگیزه به خلق این اثر پرداخته‌اند.

دهقانی یادآور شد: نمایش زخم عشق از فردا، یکشنبه، پنجم شهریور به مدت ۲۰ شب از ساعت ۲۱ در تالار هنر یزد به روی صحنه خواهد رفت.

کارگردان زخم عشق بیان کرد: در این نمایش حمید محسناوی پور، حمیدرضا استادیان، محمدصالح بندگار، محمد اسلامی، مسعود ناظم، مصطفی کارگر، نسیم نجاریان و امیررضا زارع به ایفای نقش خواهند پرداخت.

وی افزود: صادق نصیری به عنوان طراح صحنه و نور، جعفر دل دل زاده به عنوان مشاور و بازیگردان، بیتا سلیمی به عنوان طراح لباس، نرگس سجادی به عنوان منشی صحنه، سجاد ملکی به عنوان مدیر صحنه در این اثر فعالیت خواهند کرد.

دهقانی ادامه داد: علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند برای تهیه بلیت به سایت یزدگیشه مراجعه کنند.

تاثیر حضور معنویت و عشق به امام حسین (ع) در نمایش زخم عشق

حمید محسناوی پور، بازیگر نقش اول این اثر نیز در این اثر اظهار داشت: این اثر می تواند با جوانان امروزی ارتباط بسیار خوبی به لحاظ مذهبی برقرار کند.

وی ادامه داد: این نمایش می‌تواند تاثیر حضور معنویت و عشق به امام حسین (ع) را به نمایش بگذارد.

دهقان، معاون اداره ارشاد استان یزد نیز در این نشست با بیان اینکه اداره ارشاد، وظیفه بسترسازی برای اجرای برنامه های اثرگذار را بر عهده دارد، اظهار داشت: هنر نمایش به عنوان هنری که نقس به نفس مخاطب اجرا می شودف می تواند در اندیشه و اخلاقیات جامعه اثرگذار باشد.

حمایت واقعی از هنرمندان را از الزامات خود می‌دانیم

وی افزود: هنر نمایش تنها هنری است که به این شدت تاثیرگذار است بنابراین حمایت واقعی از هنرمندان را از الزامات خود می دانیم.

معاون اداره ارشاد استان یزد با اشاره به انتقادهای خبرنگاران از کمبود سالن استاندارد برای اجرای نمایش عنوان کرد: تا پایان امسال تالار مرکزی در امامشهر با یک پلاتو تئاتر با ظرفیت ۷۰۰ نفر افتتاح می شود.

وی افزود: همچنین فاز۲ مجتمع امام علی (ع) نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد که این مجتمع نیز یک سالن تئاتر ۴۰۰ نفره دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470426

مهمترین اخبار ایران و جهان: