نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 15:58

سپاهان در آسیا ۷۰ درصد شانس صعود دارد

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: یکی از حرفه‌ای ترین باشگاه‌های ایران، سپاهان است، این باشگاه برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا تمام زیرساخت‌ها را دارد.

مهدی جعفرپور پیشکسوت فوتبال اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: گروه خوبی است، سپاهان با تیمی که دارد ۷۰ درصد شانس صعود دارد، نمی‌شود تیم‌های آسیایی را دست کم گرفت، با توجه به بازی‌هایی که سپاهان پشت سر گذاشته است، تیم قدری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: الاتحاد عربستان بازیکنان خوبی جذب کرده است و رقیب اصلی سپاهان خواهد بود، بنزما عملکرد تاثیرگذاری در ترکیب الاتحاد دارد، سپاهان هم نمایش فوق‌العاده‌ای داشته است و امیدواری بسیاری به صعود این تیم وجود دارد اما در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

جعفرپور تصریح کرد: به نظر من دو تیم دیگر گروه سپاهان نمی‌توانند مشکلی برای این تیم ایجاد کنند، احتمال پیروزی سپاهان مقابل الاتحاد نیز وجود دارد؛ بازیکنانی که به سپاهان اضافه شدند بسیار تاثیرگذار بودند، اسدی، شکاری و حسین‌نژاد عملکرد بسیاری خوبی داشتند و این سپاهان من را یاد تیمی می‌اندازد که به جام باشگاه‌های جهان راه یافت.

پیشکسوت فوتبال اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از حرفه‌ای ترین باشگاه‌های ایران، سپاهان است، این باشگاه برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا تمام زیرساخت‌ها را دارد و تنها مشکل VAR است که به نظر می‌رسد قابل حل باشد؛ بهبود روابط ایران و عربستان نیز کمک می‌کند که اصفهان شرایط میزبانی را داشته باشد.

وی در پایان گفت: سپاهان در ۳ بازی گذشته امید نورافکن را در اختیار نداشت، محمد کریمی نیز در بازی اول مصدوم شد و به نظر من سپاهان برای رقابت در سه جبهه نیاز به جذب بازیکن دارد، ممکن است سپاهان ضعفی نداشته باشد اما برای حضور قدرتمند در آسیا باید به فکر مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها نیز بود، اضافه شدن آل‌کثیر و برایان دابو می‌تواند موثر باشد.

به گزارش فارس، تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران در گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، نیروی هوایی عراق و آلمالیق ازبکستان به رقابت خواهد پرداخت. 

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469926

مهمترین اخبار ایران و جهان: