نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 15:04

تشکیل ۹۴۰ پرونده تخلف صنفی میلیاردی در سبزوار

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار از تشکیل ۹۴۰ پرونده تخلف صنفی میلیاردی طی یک سال اخیر در این شهرستان خبر داد.

حسین شریعتمداری در گفت و گو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: طی یک سال اخیر ۹۴۰ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال در سبزوار تشکیل شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۲ هزار و ۲۳۳ مورد بازرسی مشترک کارشناسان اداره صمت با اتاق اصناف انجام و ۹۷۱ پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار در ادامه با اشاره به راه اندازی ۲۱ واحد صنعتی جدید با سرمایه گذاری بیش از ۱۵۱ میلیارد تومانی در سبزوار اضافه کرد: این امر زمینه اشتغال یک هزار و ۴۱۷ نفر را به طور مستقیم، فراهم کرده است.

حسین شریعتمدار بیان کرد: همچنین طی یک سال گذشته، ۱۲۱ جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان، در شهرستان های غرب خراسان صادر شده است که با اجرای این طرح‌های صنعتی، برای ۲ هزار و ۷۸۷ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: صـدور ۴ پروانه بهره برداری معدنی در سبزوار با سرمایه گذاری ۳/۶ میلیارد تومان و اشتغال ایجادی ۳۷ نفر، بازدید نظارتی از ۱۶۸ محدوده معدنی و تنظیم گزارش میزان برداشت واقعی صـورت گرفته توسط بهره برداران از جمله اقدامات انجام شده می باشد.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469770

مهمترین اخبار ایران و جهان: